اخبار فوری

۱۳۸۵ آبان ۹, سه‌شنبه

2 news...tapesh&mtc



شبکه تپش در ماهواره عربست3 یا بدر3 به روی ایر رفت.دلیل این اقدام بیخبر هنوز معلوم نیست.چند روز قبل نیز شبکه کانال 1 در ماهواره یوتل ست 2 ظهور کرد.حاشا و کلا.مشخصات تپش در بدر3:ذ

PBC Tapesh TV Badr 3 26E 12073.00H 27500 3/4
************************************************************************************
شبکه ام تی سی یا ملی با مشخصات قبلی یعنی فرکانس11558 در هاتبرد روی ایر رفت

۱۳۸۵ آبان ۶, شنبه

تپش 3 و فرکانس جدید


شبکه تلویزیونی تپش 3 از فرکانس قبلی 12360 خود به فرکانس جدید
و قوی زیر تغییر مکان داد
12245
هوریزنتال
27500

۱۳۸۵ آبان ۵, جمعه

m tv ,,,,,,turkey



مجموعه کانالهای m tv سالیان سال است که در خانه تمامی مردم جهان جای گرفته و شاید به جرات بتوان گفت یکی از پر بییننده ترین شبکه های تلویزیونی جهان است.چرا که جدا از موزیک روی سرگرمی های مختلف از جمله سینما ورزش کارتون و سرگرمی های تلویزیونی دست گذاشته و تمامی طیف های سنی را در بر میگیرد.

مهمترین عاملی که شبکه m tv را از شبکه های موزیک فراوان دیگر در دنیا متمایز میکند دادن امتیاز و شعبه های مختلف در سراسر جهان و پخش برنامه هایی با فرهنگ آن خته ولی به سبک mtv میباشد.

شما در نقاط مختلف دنیا میتوانید برنامه های این شبکه را به سبک و سیاق فرهنگ هند.لهستان .پرتقال .آلمان .عرب و در آخر وجدیدترین آنها

Mtv Turkey را ببینید.

بله این شبکه از امروز فعلا در دو ماهواره turksat 1c برای ایران و خاور میانه وturksat 2a&b برای ترکیه و اروپا ببینید.

عمده آهنگهای این شبکه بین المللی و همچنین آهنگهای مدرن ترکی روز میباشد و لا اقل فعلا برنامه های این شبکه آزاد خواهد بود.

بزودی این شبکه را در هاتبرد خواهید دید.

فرکانس این کانال در turk sat 1c برای ایران از قرار زیر است:

11983

H

4000

5/6



۱۳۸۵ مهر ۳۰, یکشنبه

MTC & New ferq.


شبکه تلویزیونی ملی یا ام تی سی 3 روزی است که از فرکانس قبلی خود برداشته شده است.طبق اعلام سایت رسمی این شبکه بزودی با مشخصات جدید زیر قابل دریافت است....
Satellite Info (Europe, Middle East, & Africa):
MTC:Hot bird 6 Frequency: 12558 Symbol Rate: 27500FEC: ¾Polarization: V
MTC 2
(Fashion):
Coming soon

اختصاصی شماره 2 در مورد تلویزیون حرفه ای زمانه


شبکه تلویزیونی حرفه ای زمانه در ایمیلی در مورد تاریخ افتتاح و فرکانس چنین اعلام
کردند
******************************
ba salam va sepase faravan az in ke inhame eshtiagh neshan midahid.az suporte hameie hamvatanhaie azizeman kamale tashakor ra darim. ba arzetasof dar hale hazer dadane ferekans maghdoor nemibashad.hamantor ke khedmatetoon arz kardam dar e-maile ghabli chanale ma dardaste barrasi mibashad va inshalah be zoodi tamame moshkelato poshte sarkhahim gozasht va shoma ghader khahid bood ke az rooie web-site ma tamameinformation ra daryaft farmaieed.har goone soal va nazarat ya enteghadati ham dashtid lodfan be mabegooieed. Ma hamishe dar sadad behtar kardane barnameie khod hastim vamikhahim ke barnamiee por hayajan va ba keifyati ra eraae dahim.Amadeie gerefftane darkhasthaie shoma khahim bood. Mitavanid behamvatanhaie aziz ham begooieed ke az haala pishnahadhaie khodeshoon vadarkhasthaieshan ra az tarighe e-mail baraie ma ersal konand.ba tashakor .modiriate zamaneh tv
*************************************************************
پس منتظر این شبکه حرفه ای باشید.همانطور که اعلام شد این شبکه منتظر نظرات پیشنهادات و انتقادات شماست.ایمیل این شبکه
USA@ZAMANEH.TV
سایت رسمی این شبکه
www.zamaneh.tv

۱۳۸۵ مهر ۲۸, جمعه

اختصاصی:زمانه و اشکال در فرکانس

همانطور که حتما اطلاع دارید تلویزیون حرفه ای به نام زمانه کار خود را بزودی بر روی هاتبرد و تله استار5 آغاز خواهد کرد .فرکانس این کانال برای هاتبرد در سایت رسمی این شبکه اعلام شده بود که این فرکانس اشتباه بود چرا که فرکانس 11556 در هاتبرد اصلا وجود خارجی ندارد.در تماسی که من با این شبکه داشتم چنین اعلام شد: ئ
Ba salam be shoma:
ba tashakor az e-maile shoma. Hatman in error ra dar avalin forste mojood
bartaraf khahim kard va az shoma mamnoonin ke be ma goftid dar in mored.
Site dar hale barasi hast va tamame naghs-haye faniash zarfe 2mahe ayande
bar taraf khahad shod.Hatman in mozoo ro be tech suporteman ellam khahim
kard.
منتظر خبرهای جدید باشید

۱۳۸۵ مهر ۲۵, سه‌شنبه

هجوم مثلا!! غیرمجازها به مرکز موسیقی ارشاد!


با اینکه خیلی از خوانندگان پاپ داخل کشور، آرزوی رسیدن به شهرت و کوچ به لس آنجلس یا جایی مشابه را در سر می پرورانند – مثل آنچه برای شادمهر عقیلی اتفاق افتاد – اما از آن طرف هم چه بسیار خواننده هایی که دل شان می خواهد به ایران بیایند و با گرفتن مجوز فعالیت، آلبوم هایشان را در تهران منتشر کنند؛ طی سال های اخیر ماجراهای زیادی در مرکز موسیقی ارشاد و البته در فضای موسیقی مملکت رخ داده و با تغییر سیاست ها، عرصه برای بازگشت هنرمندان قدیمی یا فعالیت خوانندگان جوان خارج از کشور، باز شده است. به این ترتیب، در یکی – دو سال گذشته شاهد مجاز شدن بسیاری از صداهای ممنوع بوده ایم و آلبوم های مجوزدار چند خواننده دیگر هم در راه است.
.
یکی از خوانندگان لس آنجلسی که این روزها به دنبال مجوز است تا بتواند کار جدید خود را در داخل کشور منتشر کند آقا «سامان» خودمان است! او که حدود 4 سالی است در دوبی ساکن شده و آلبوم هایش توسط شرکت های تولیدی لس آنجلسی منتشر می شد، می خواهد در ایران فعالیت کرده و آلبوم بدهد. این خواننده تبریزی، در اوایل دهه 70 از ایران خارج شد و تا به حال 8 آلبوم در لس آنجلس به بازار داده است اما چند وقتی است به ایران رفت و آمد می کند و دنبال مجوز صدایش است. منابع نزدیک به این خواننده می گویند مجوز سامان صادر شده و به زودی آلبوم او منتشر می شود اما این خبر هنوز رسماً اعلام نشده.
جالب این که چندی پیش بعضی از آهنگ های آلبوم آخر او از رادیوی سراسری ایران پخش شد؛ اتفاق عجیبی که معلوم نیست چطور و توسط چه کسی صورت گرفته است. به سفارش یک دوست؟ یا کاملاً از سر تصادف و تیرتپری؟!


«آرش خواننده ساكن دبی، «سعید شایسته» مقیم سوئد و «سورن» خواننده ساكن پاریس (رفیق فاب اندی) هم از دیگرآ هنرمندانی هستند که می خواهند در ایران و به صورت مجاز فعالیت کنند؛ البته طبق آخرین اخبار، سورن که یک آلبوم در خارج به بازار داده، موفق شده مجوزش را بگیرد و می خواهد آلبوم مجازش را تا دو ماه دیگر در تهران منتشر کند.
گفته می شود شایسته هم که پیشتر آلبوم «کتاب سرنوشت» را در لس آنجلس منتشر کرده بود، اخیراً به تهران آمده و این روزها به دنبال مجوز صدایش است.
اما از همه جالب تر، ماجرای «امیر رسایی» است؛ خواننده ای از نسل جوان های دهه چهل که البته کارنامه چندان قابل دفاعی ندارد. اغلب علاقه مندان موسیقی، وقتی اسم او می آید این ترانه کافه ای یادشان می آید: «حرفت حرف من، اسمت اسم من...!
رسایی چند سالی است که بین ایران و آمریکا در رفت و آمد بوده و برای گرفتن مجوز تلاش می کند. ولی اخیراً چون تیرش به سنگ خورده، مجبور شد آلبوم جدیدش (نمی تونم) را در همان تهرانجلس منتشر کند. البته او هنوز امید دارد و این روزها دارد آلبوم دیگری را برای انتشار احتمالی در ایران آماده می کند. خدا را چه دیدید؟ شاید این دفعه مجوز گرفت!


لازم به ذکر است در سال های گذشته خوانندگانی چون: فریدون آسرایی (همان آهای خوشگل عاشق خودمان، که با بلک کتز هم همکاری داشت و در لس آنجلس آلبوم داده بود)، امیر شاملو (همان طفلک که نه توی تهرانجلس کارش گرفت، نه توی خود تهران)، متین رحمانی، سارو، دانوب، سعید پور سعید (این یکی اصلاً پایش را از ایران بیرون نگذاشته بود، آلبوم های غیرمجازش همین جا ضبط شده بود)، امیر عبدالله (دشداشه اش من رو کشته) و... از لیست غیرمجازها خارج و به جمع خوانندگان مجاز پیوسته بودند.
به نظر می رسد حالا باید بنشینیم و منتظر بازگشت اندی و داریوش و گوگوش و مرحوم هایده(!) باشیم؛ چرا که گویا «ابتذال»ی که تمام سال های گذشته به موسیقی لس آنجلسی نسبت داده می شد، چیزی جز یک شوخی کوچک نبوده است!

برای هنرمندان در تبعید و اینهمه ساده انگاری متاسفم!!!!!!

۱۳۸۵ مهر ۲۴, دوشنبه

آپدیت ماهواره های نایلست و هاتبرد


1.Escape music.FTA
2.Bahrain 33(movie & entertainment in english language).FTA
3.Atc(tourism)FTA
4.salar tis(iran tourism test card)FTA
with ferq:
10911
v
27500
sat:nile sat
********************************************************************
1.much music arab yeah.FTA
2.fata feat(cooking channel)FTA
with fereq;
12341
V
27500
SAT:NILE SAT
********************************************************************
R-TV package(russia tv's)scr & FTA
Trace tv(top music channel)FTA
with fereq:
12322
H
27500
sat:hotbird
********************************************************************
Z tv (tv sejeme)FTA
WITH ferq;
12306
v
27500
sat:hotbird
سلام .امیدوارم جابجایی منو ببخشید.شما در هر دوی آدرسها از این پس میتونید مطالب رو ببینید
http://persianbravonews.blogsky.com
http://persianbravonews.blogspot.com

با سپاس

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی