اخبار فوری

۱۳۸۶ اردیبهشت ۴, سه‌شنبه

تلویزیون پرتو و سنا .....کانال 6


منصور حکمت بنیانگذار حزب حکمتیست

آغاز برنامه هر روزه تلويزيون پرتو

برنامه هاي آزمايشي پرتو بدليل مشکلات فني ماهواره از روز دوشنبه ٣ ارديبهشت برابر با ٢٣ آوريل پخش خواهد شد.

برنامه آزمايشي هر روزه تلويزيون پرتو از تلويزيون کانال ٦ روي ماهواره هات برد Hotbird)) پخش ميشود. کانال ٦ پروژه مشترک حزب حکمتيست (تلويزيون پرتو) و کنگره آزادي عراق (تلويزيون سنا) است.

مشخصات پخش به شرح زير است:

Satellite: Hotbird 8

Orbital Position: 13 degrees East

Transponder: 14

Downlink Frequency: 11 470

Downlink Polarity: Vertical

FEC: 5/6

Symbol Rate: 27,500

برنامه هاي تلويزيون پرتو هر شب از ساعت ۳۰: ۸ تا ۳۰:٩ شب بوقت تهران پخش ميشود. اين برنامه روز بعد ساعت ۲ تا ۳ بعد از ظهر روي همين کانال تکرار خواهد شد. علاوه براين روزهاي جمعه تلويزيون پرتو از ساعت ۳۰: ۷ تا ۳۰: ۸ شب به زبان کردي نيز برنامه خواهد داشت.

از همه دوستان دعوت مي کنيم که با تلويزيون پرتو همکاري کنند و مشخصات پخش برنامه هاي اين تلويزيون را به اطلاع عموم برسانند



برنامه هاي تلويزيون پرتو هر شب از ساعت ۳۰: ۸ تا ۳۰:٩ شب بوقت تهران پخش ميشود. اين برنامه روز بعد ساعت ۲ تا ۳ بعد از ظهر روي همين کانال تکرار خواهد شد.

تازه ترين برنامه هاي تلويزيون پرتو
اول ماه مه نمايش آگاهى و اتحاد طبقاتى كارگران
توهم به نجات توسط امريكا و اكنون انتظار ناشى از سرخوردگى حاصل همان توهم، همگى طوق لعنتى است كه ناسيوناليستهاى بورژواى ايرانى به گردن مردم انداختند

گفتگو با كورش مدرسى و عبداله دارابى


با این توضیح که در این کانال برنامه هایی که در کانال یک(همایون) پخش میشد به صورت مستقل پخش خواهد شد

۱۳۸۶ اردیبهشت ۱, شنبه

باليوود صحنه ازدواج دو ستاره سرشناس هندی است



عروس در بيش از چهل فيلم بازی کرده است که در بعضی از آنها داماد هم نقش داشته است

آيشواريا رای و آبيشک باچان بالی وود هند، که بدل هاليوود آمريکا محسوب ميشود، امشب صحنه ازدواج دو هنرپيشه زن و مرد سرشناس در فيلم های سينمائی آنجاست ، که پيشاپيش ازدواج سال در هند توصيف شده است . آيشواريا رای، سی و سه ساله، که يک بار دختر شايسته جهان شناخته شد ، به عقد آبيشک باچان، سی ساله، در می آيد، که خود پسر اميتاب باچان ستاره قديمی سينمای هند است. عروس در بيش از چهل فيلم بازی کرده است که در بعضی از آنها داماد هم نقش داشته است.

۱۳۸۶ فروردین ۳۰, پنجشنبه

فرکانس جدید پی دی اف

شبکه پی دی اف روی فرکانس جدیدی قابل دریافت میباشد.فرکانس جدید عبارت است از:
Satellite: Hotbird 6
FREQ: 11604
SR: 27500
POL: HOR
FEC:5/6
Channel Name:pdf.tv

بهترین شبکه های خبری .....به صورت آزاد در تله استار12





شبکه های بالا که جزو بهترین شبکه های خبری دنیا میباشند هم اکنون در تله استار 12 به صورت مجانی قابل دریافت هستند.فرکانس این کانالها:
Telstar 12... 15W
12548.00...H ...15000
2/3

۱۳۸۶ فروردین ۲۳, پنجشنبه

شبکه های ایرانی تله استار12 روی آتلانتیک برد2





کلیه کانالهای فارسی زبان روی فرکانس 12608 تله استار12 از دیروز روی ماهواره آتلانتیک برد 2 رله شدند.این تغییر مکان شادی بسیاری از طرفداران این نوع شبکه ها را بر انگیخته ولی همگان درخواست آمدن این کانالها روی هاتبرد را دارند.البته فعلا صدای این کانالها قطع میباشد که بزودی این اشکال برطرف خواهد شد
ird 2
َAtlantic bird2
11553
vertical
27500

Health & Beauty TV


شبکه ای با نام شبکه سلامتی و زیبایی روی هاتبرد و فرکانس 12520 شروع به کار کرد.عمده فعالیت این کانال همانطوری که از اسمش پیداست روی سلامت و زیبایی پوست مو واندام دور میزند.دیدن این شبکه مفید را به همگان توصیه میکنم.

۱۳۸۶ فروردین ۲۰, دوشنبه

PRESS tv


شبکه تلویزیونی خبری به نام پرس تی وی بر روی ماهواره هاتبرد قرار گرفت...این شبکه که شبکه خبری جمهوری اسلامی به زبان انگلیسی است چندی قبل روی عربست قابل دریافت بود که هم اکنون جدا از عربست
روی هاتبرد نیز در حال تست میباشد.مشخصات از قرار زیر است:
فرکانس : 12437
سیمبل ریت : 27500POL : HOR
FEC : 3/4

۱۳۸۶ فروردین ۱۲, یکشنبه

nowrooz update

با تبریک سال نو خورشیدی به صورت خلاصه چند خبر را به اطلاع شما میرسانم

...


شبکه جدیدی از گروه کانالهای ملودی روی نایلست اضافه شد.این کانال که ملودی تیونز نام داره به پخش ویدیو های بین المللی البته غیر از عربی اختصاص داره.قبلا سه کانال از این مجموعه یعنی ملودی هیتز...ملودی عربیا و ملودی افلام در این ماهواره در حال پخش می بود.فرکانس این کانال در نایلست به شرح زیر است
Sat: AtlanticBird4 (Nilesat)
Freq:10796
SR:27500
POL: Ver
FEC:3/4

همچنین 2 کانال از مجموعه بزرگ و قوی دیسکاوری بر روی ترک ست سی به صورت آزاد در حال پخش میباشد.این کانالها دیسکاوری ساینس و دیسکاوری سویزیلیشن میباشد.

Satellite: Turksat 1 c
freq:11977
SR:05700
Pol:Hor
FEC: 5/6
و اما پکیج قوی شوتایم عرب بر روی نایلست...
: معروفترین پکیج عربها که رقابتی اساسی به پکیج اوربیت داره! در ابتدای ماه اپریل این پکیج کاملا متحول خواهد شد! و اکثر کانالهای این پکیج اسمشون عوض خواهد شد و به صورت خیلی حرفه ای تر برنامه های خودشون رو ادامه خواهند داد. این تغییرات باعث افزایش یا کاهش قیمتهای کارتهای این پکیج نمیشه اما هنوز این پکیج یکی از گرون ترین کارتهای موجود در خاور میانه رو دارا هست.کانالهای جدید هر کدوم یکی از ۴ اسم SHOWCINEMAو HOWMOVIES, SHOWSPORTS and SHOWSERIES رو خواهند داشت. ۶ کانال SHOWCINEMA جایگزین کانالهای HOME CINEMA خواهد شد که اعلام شده فیلمهای بهتری از کمپانی های aramount, Dreamworks, Sony Columbia, Universal, Disney پخش خواهد کرد.
















اعلام شده که این پکیج در قسمت سریالهای بهترین سریالهای موجود در دینا که جایزه های متعددی هم گرفته برای اولین بار در منطقه خاورمیانه پخش خواهد کرد! در مورد ورزش هم همون طور که گفتم از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۰ حق پخش لیگ برتر انگلیس رو گرفته که حدود ۳۸۰ مسابقه رو پوشش خواهد داد.


حالا باید دید با ابن تحول اساسی شوتایم در ۱ روز اینده پکیج معروف اوربیت برای مقابله چه حرکاتی رو شروع خواهد کرد برای جذب بینندگان و مشتریان جدیدش!
۵ کانال SHOWMOVIES جایگزین کانالهای The Movie Channel و MovieTime خواهد شد. این ۵ کانال به نامهای SHOWMOVIES 1, SHOWMOVIES 2, SHOWMOVIES ACTION, SHOWMOVIES COMEDY خواهند بود ۳ کانال SHOWSPORTS که جایگزین کانالهای Sportsnet channels خواهد شد. این ۳ کانال عبارتند از SHOWSPORTS 1, SHOWSPORTS 2 و SHOWSPORTS 3 که اعلام شده در سال ۲۰۰۷ حق پخش اختصاصی لیگ برتر انگلیس رو خواهند داشت ۶ کانال SHOWSERIES جایگزین کانالهای TV Land, Style UK, Paramount Comedy and Al Shasha خواهند شد. این ۶ کانال به نامهای SHOWSERIES 1 and SHOWSERIES 1 EXTRA ( در به پخش سریالهای جنایی و حادثه ای میپردازه) SHOWSERIES 2 ( به پخش سریالهای درام خواهد پرداخت) SHOWSHASHA( کاملا عربی خواهد بود و فیلمهای عربی و سریالهای عربی و مسابقات رو پخش خواهد کرد) SHOWCOMEDY ( هم به پخش سریالهای کمدی خواهد پرداخت) و SHOWKIDS ( که پخش سریالهای کارتونی خواهد پرداخت).





JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی