اخبار فوری

۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

پارازيت وسيله اصلاح يا عامل بيماري؟

متاسفانه هر روز به تعداد فرستنده هاي پارازيت در تهران و برخي شهرهاي بزرگ اضافه ميشود.پارازيتهايي كه براي اصلاح و بردن خلق الله به صراط مستقيم صورت ميگيرد ولي نكته جالب اينكه رفتن مردم به راه راست به قيمت به خطر افتادن سلامت مردم صورت ميگيرد.چه فايده اي داره شما انسان با خدايي باشيد ولي جسم شما هر روز تحت تشعشع امواج مايكروويو قرار بگيره..سرطان بگيريد و يا هزاران درد بي علاج....ولي عوضش چهره جنيفرلوپز و يا ليلا فروهر رو نبينيد و به گناه نيافتيد.
موضوع اين شبكه تازه تاسيس فارسي1 هم از اون نكته هاست...الان شما شبكه هاي سكسي هاتبرد و يا يكي دو شبكه پورنويي كه استغفرالله ميگن روي ماهواره سايروس هست و يا حتي در بيشتر مناطق شبكه هاي سياسي مثل پارس ..صداي آمريكا و بي بي سي قابل دريافتن ولي شما كمتر منطقه اي رو در شهرهاي بزرگ ايران زمين! پيدا ميكنيد كه فارسي1 رو بتونن بگيرن!
انگاري اين شبكه شده تنها مشكل رسانه اي ملت و خود حديث مفصل بخوان از اين.......
به هر حال مطلبي در مورد تاريخچه پارازيت به همت تعدادي از دوستان آماده كرده ايم كه در همين پست درج خواهيم كرد.

نویز چیست؟



نويز يعني سيگنال ناخواسته كه به 3 دسته اصلي تقسيم مي شوند :


1- Background Noise ( نويز زمينه )


2- Modulated Noise ( نويز نوساني )


3- Interference Noise ( نويز مزاحم )


بيشتر بحث درباره گزينه سوم مي باشد كه همانند يك سيگنال اين امواج منتشر مي شوند و سيگنالهاي دريافتي ما را پوشش مي دهند به نحوي كه باعث بهم ريختن سيگنال اصلي مي شوندشكل زير تاثيرپذيري سيگنال سالم توسط نويز را نمايش مي دهد .




در زير دسته بندي دقيق تري از نويز را داريم:



- Backgroud and system noise ( تاثيرات داخلي سيستم يا نويز زمينه )


- Earth thermal noise ( تاثيرات حرارتي يا گرمايي زمين بر ماهواره )


- Free space lose ( از دست دادن سيگنال توسط فضا و جو )


- Rainfade ( تاثيرات باراني بر روي ماهواره )


- Terrestrail Interference ( امواج راديويي يا ميكرو ويو مزاحم )


- ( Solar outage ( sun transit , solar interference ( تاثيرات خورشيدي بر روي ماهواره )


نويزي كه هم اكنون در فضاي تهران و دیگر شهرها منتشر مي‌گردد همان Terrestrial Interference مي باشد . فرستنده های پخش پارازيت از اواسط سال 1381 توسط شركت اريكسون در تهران راه اندازي شدند.


اين امواج زميني راديويي يا ميكرو ويو ناميده مي شوند كه همانند سيگنال از برج راديويي فرستاده مي شوند و روي سيگنالهاي اصلي ماهواره سوار مي شوند و باعث مي شوند كه تصاوير ماهواره شما بصورت شطرنجي ديده شوند . معمولا microwave tower ها يا اين برجها در محلهاي بلند شهر نصب مي شوند . اين امواج براي اولين بار در سال 1965 در آمريكا براي فرستادن امواج راديويي بكارگرفته شد آنها مي خواستند يك دهم هزينه اصلي فرستادن يك باند راديويي را بپردارنداز اين سيستم استفاده مي كردند و با پيشرفت تكنولوژي تقريبا " از سال 1980 اين سيستم منسوخ گرديد.اين امواج در همان برج راديويي توسط دستگاهي مخصوص توليد شده و منتشر مي گردد.


امواج پارازيتی علاوه بر کانالهای تلويزيونی، تلفنهای همراه، درسيستم الکترونيکی کليه دستگاههای ايمنی، از جمله سيستمهای پزشکی بيمارستانها، مراکز تحقيقاتي، علمی، سنجش، دما و هوا و... اختلال ايجاد ميکند ضررهايي كه اين امواج هنگام ارسال ايجاد مي كنند :


1- تداخل در سيستم هدايت هواپيما


2- تداخل در سيستم گيرندگي و فرستندگي كليه دستگاههاي ماهواره اي


3- تاثيرات بسيار منفي روي مغز و اعصاب انسان ها


4- تاثير منفي روي جنين كودك


5- عقيم شدن مردان و هزاران عوارض ديگر ....


***این امواج مزاحم باعث ایجاد سرطان های خونی بدخیم در انسان می شود.




امواج راديويي را ميتوان متفاوت بار دار کرد، سيگنالهاي الکترونيکي قابليت حمل هر نوع باری که بتوانند از طريق امواج راديويي در هوا به حرکت در آيند و برای هدفهاي متفاوتي بکار گرفته شوند، را دارند. امواج پارازيتی بدون ضرر وجود ندارد و در اساس نيز براي به هم زدن تعادل بکار گرفته ميشود و مادام که پخش ميشوند، بر روی هر رسانايي، از جمله بدن انسان، آب و موجودات مي‌نشينند و عکس العمل نشان مي دهند. امواج تنها در مسافت معينی نمي مانند و در برخورد با کوهها، آبها ، ساختمانها، شيروانيها، آينه ها، وسايل نقليه و ... ميتوانند چند بار تکرار و تا مسافتهای طولاني باز پخش شوند.


شكل زير يك نماي كوچك از فرستادن اين امواج را نشان مي دهد :





تصاویر یکی از منابع ایجاد پارازیت در تهران(نصب شده بر روی برج میلاد تهران):









***رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی برای حذف رسانه های آزاد و به دلیل اینکه صدا و تصویر رسانه های آزاد به مردم نرسد پارازیت های شدیدی بر روی فرکانس های رسانه های آزاد ارسال می کند.در طول این سال ها بارها تلویزیون های سیاسی و تلویزیون های خبری در ماهواره های هاتبرد و تل استار 12 مورد حملات پارازیت قرار گرفته اند.از جمله از رسانه هایی که مورد حمله شدید امواج پارازیت قرار گرفته اند" NITV و تلویزیون کانال یک و تلویزیون پارس و تلویزیون خبری صدای آمریکا و در طول چند ماه گذشته تلویزیون فارسی بی بی سی را می توان نام برد.

به طور مثال می توان گفت:بارها تلویزیون کانال یک در طول این سال ها مورد حملات شدید امواج پارازیت قرار گرفته است و کمپانی هایی که این رسانه را در فرکانس های مختلف ماهواره هاتبرد پخش می کردند مجبور به حذف این تلویزیون سیاسی پارسی زبان محبوب از فرکانس هایش شدند.

طبق آخرین اخبار موثق رسیده از شهر تهران ظرف چند روز گذشته در بعضی از مناطق تهران دستگاه های ارسال امواج پارازیت تقویت شدند و سیگنال های رسانه های پارسی زبان به خصوص رسانه های سیاسی و خبری عملا از دسترس خارج شدند.امواج پارازیت در اکثریت ساعات شبانه روز سیگنال رسانه های سیاسی و خبری را از دسترس خارج کرده است.
برگرفته از بلاگ ايران آزاد خبر

۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه

tapesh-disconnect

تلويزيون تپش از ديشب روي فركانس 11054 هاتبرد به دليل اشكالات فني تا اين ساعت همچنان قطع مي باشد. بزودي اين اشكال مرتفع خواهد شد.

++++++++

دوستان گرامي.مجله پارسي براوو متاسفانه در آدرس اصلي در سرور بلاگفا فيلتر شده است.در مورد چند و چون اين موضوع بزودي شما را مطلع خواهم كرد.لطفا از اين پس مطالب ما را از طريق همين آدرس و يا آدرس جديدي كه براي آخرين بار در بلاگفا باز كردم دنبال كنيد.

لطفا آدرسهاي ما را به خاطر سپرده و به دوستان خود اعلام نماييد:

http://persianbravonews.blogspot.com

http://persianbravonews1.blogfa.com

در ضمن بزودي مطالب قبلي پرشين براوو در آدرسهايي ويژه منتقل خواهد شد.

Be Waiting;;::

۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

اطلاعيه فوري PBN



دوستان گرامي متاسفانه به علت نامردمي برخي كوردلان آدرس بلاگفاي ما در برخي ispها فيلتر شده است.از شما خواهشمندم تا زماني كه به آدرسي جديد كوچ نماييم اخبار را از همين طريق پيگيري فرماييد.متاسفانه ننگاننگ چي ها كاري غير از دو رنگي و چند رنگي نداشته و ندارند و هر جا و هر كسي كه مورد لطف شما عزيزان قرار ميگيره مورد عناد اين موجودات انسان نما قرار خواهد گرفت.
لطفا اين آدرس رو به تمام دوستان و همراهان خود اطلاع دهيد.

۱۳۸۸ مهر ۴, شنبه

!

تلويزيون رنگارنگ(ننگاننگ!) پس از چند روز قطعي از ماهواره يوتلست ذبليو2ام به اين ماهواره بازگشت .

Eutelsat) - W2M (3.0E

11472.00

V

27500

2/3

flash news:لوگوی تلویزیون کانال یک به صورت تصویر فریز شده جایگزین فرکانسی شد که چند روزی لوگوی تلویزیون کانال 6 را یدک میکشید.حال معلوم نیست این کانال قصد برگشت به هاتبرد را دارد یا خیر!

لازم به یادآوری است این شبکه چند روزی است از eutelsat w2m نیز قطع شده است.

Hotbird

11200

vertical

27500

update:تلویزیون کانال یک تا اطلاع ثانوی به پخش برنامه هایش در ماهواره یوتلست دبلیو2ام خاتمه داد و با این ماهواره تا اطلاع ثانوی بدرود گفت.

هم اکنون تلویزیون کانال یک از طریق کانال 6 دارد در ماهواره هاتبرد پخش می شود.

11200

27500

VER

5/6

Channel 6

special thanks 2 milad1

تلویزیون تبلیغ مسیحیت sat7pars فرکانس خود را در هاتبرد تغییر داد.

Hotbird

10949

vertical

27500

۱۳۸۸ مهر ۲, پنجشنبه

دو خبر


تلويزيون پارس مجددا روي فركانس قبلي قابل دريافت شد.اين شبكه چند روز پيش به واسطه امواج مزاحم از ماهواره برداشته شده بود.

هاتبرد

11566

27500

HOR

برنامه شو تلويزيوني ديار شهرام شب پره در تلويزيون جام جم آمريكا برنامه هاي خود را آغاز كرد.اين برنامه قبلا در تلويزيون تپش اجرا ميشد كه به دليل مشكلات مالي اين شبكه اين برنامه و تعدادي ديگر از برنامه ها و برنامه سازان از اين شبكه پر ادعا كوچ كردند.

۱۳۸۸ مهر ۱, چهارشنبه



در دايره رقابت شبكه هاي نيمه حرفه اي فارسي زبان تلويزيون PMC جندي است اقدام به تبليغات برنامه ها و سريالهاي مستند و داستاني جديدي كرده كه بزودي براي پخش آماده خواهد شد.به هر حال با آمدن شبكه هايي نظير فارسي1 و يا نويدهايي كه تلويزيون tv persia و...ميدهند ميبايست كمي به فكر برنامه سازي و تهيه و خريد برنامه هاي حرفه اي تازه بود.

يكي از اين برنامه هاي در حال تبليغ ملاقات با اژدها نام دارد كه برنامه اي مسند در مورد ورزشهاي رزمي مصاحبه و مشاهده فن ها تمرينات و... در اين زمينه ميباشد.برنامه ديگر حرفه اي ها نام دارد كه در مورد علم روز تكنولوژي و دست آورهاي جديد روز ميباشد.برنامه ديگر دنده5 نام دارد كه در اين برنامه شما ميتوانيد با جديدترين اتومبيلها در كلاس و سيستمهاي نوين اين رشته مسابقات و ديگر زمينه ها در مورد اين رشته ميباشد.

همچنين سري مسابقه جديدي در تلويزيون pmc به نام هرم يا pyramid در حال شكل گيري است كه به محض مطلع شدن از سبك اين مسابقه شما را آگاه خواهيم كرد.لازم به ذكر است كه اين مسابقه هم اكنون مشغول جذب شركت كننده از طريق آدرس pyramid@pmc.tv ميباشد.مسابقه اي كه جايزه اي تا سقف يك ميليون تومان خواهد داشت.

۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه

korek tv


تلويزيون KOREK TV چندي است روي ماهواره هاتبرد و چند ماهواره ديگر برنامه هاي تفريحي خود را ارائه ميدهد. اين شبكه كرد زبان كه جزو اولين شبكه هاي تفريحي كردي به شمار ميرود برنامه هايي نظير پخش ويديو موزيك عمدتا كردي خارجي و گاه ايراني-سريالهاي خارجي زبان اصلي و دوبله شده و فيلمهاي سينمايي عمدتا هاليوودي به زبان اصاي و يا دوبله كردي را ارائه ميدهد.در كل اين شبكه براي بينندگان كرد و حتي غير كردزبان كه به دنبال شبكه تفريحي در روي ماهواره ميگردند مناسب ميباشد.

هاتبرد

12476

هوريزنتال

27500

هاتبرد

12245

هوريزنتال

27500

آتلانتيك برد4(نايلست)

12341

ورتيكال

27500

۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

قطع شدن دو شبکه فارسی زبان


به برکت و یمن حوادث اخیر بخصوص روز قدس و راه پیمایی اعتراضی مخالفان دولت فعلی ایران به جز سرویس بلاگفا و چند بلاگ دیگر ...اختلالات همراه اول و پارازیتهای مضاعف ماهواره ای تلویزیون سیاسی پارس وابسته به اپوزیسیون خارج از کشور نیز از این مورد دور نماند و با فرستادن پارازیتهای خاص مستقیما روی امواج و سایت فرکانس 11566 هات برد مانند چیزی که قبلا در مورد کانال یک دیده بودیم باعث قطع و برداشتن این شبکه به وسیله کمپانی ماهواره گردید که پس از این اقدام کمپانی امواج مزاحم نیز راهی دیار باقی شدند.
فعلا از طرف کمپانی تلویزیون پارس اقدامی برای بازگشت روی هاتبرد صورت نگرفته که در صورت این اقدام شما را مطلع خواهیم کرد.


در چند روز اخیر شبکه فارسی زبان دیگی نیز موقتا و شاید دائما راهی دیار باقی شد و آن شبکه جز تلویزیون بادی تایم به مدیریت بهنام وزشکار بدنساز و فیتنس نبود.هنوز دلیل این قطع شدن که حدود یک هفته ایست از آن میگذرد مشخص نشده است.

توضیح اینکه این خبر به دلیل اختلال در سیستم بلاگفا فعلا تنها در این آدرس آپدیت شده و پس از رفع مشکل روی آدرس اصلی ما در بلاگفا نیز اپدیت خواهد شد.
*******

۱۳۸۸ شهریور ۲۷, جمعه

لایو روی یوروبرد9


تلویزیون لایوبه مدیریت حمید شبخیز و فزان دلجو روی ماهواره یوروبرد9 روی ایر رفت...هنوز مشخص نیست این شبکه روی این ماهواره ماندگار خواهد ماند و یا قطع خواهد شد.و خبر دیگر در مورد این شبکه اینکه شاهین جامعی کمدین و بنیانگذار گروه لبخند سبز پس از تلویزیون پارس و جام جم اینترنشنال برنامه های خود را در شبکه لایو آغاز کرد.
یوروبرد9
11843
ورتیکال
27500
توضیح اینکه این خبر به دلیل اختلال در سیستم بلاگفا فعلا تنها در این آدرس آپدیت شده و پس از رفع مشکل روی بلاگفا نیز اپدیت خواهد شد.
*******

۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

بازگشت مجدد صداي آمريكا در ماهواره بدر


تلويزيون فارسي صداي آمريكا مجددا پخش برنامه هاي خود را از سر گرفت.اين شبكه هم اكنون با دو خط صدا برنامه هاي خود را ارائه ميدهد كه شما ميتوانيد روي خط دوم صدا راديو فردا را بشنويد.(قابل توجه بلاگهايي كه نسبت به رفتن صداي آمريكا از عربست جبهه گرفته بودند!)

عربست(بدر)

11785

ورتيكال

27500

۱۳۸۸ شهریور ۲۳, دوشنبه

win tvدر آمريكا و كانادا


از روز چهارشنبه 9 سپتامبر 2009 برابر با 18 شهریور ماه 1388، تلویزیون جدیدی به نام «WIN TV» (شبکه بین المللی واشینگتن) به مدیریت چهره نام آشنا، آقای «احمدرضا بهارلو»، گرداننده پیشین برنامه «میز گردی با شما» در تلویزیون «صدای آمریکا VOA» افتتاح شد. این شبکه تلویزیونی تازه تاسیس که متعلق به شرکت سهامی «Washington International Network (Win)» می باشد به نام آقای دکتر «بهروز بهبودی» بازرگان موفق و میهن پرست ایرانی در ایالات متحده آمریکا ثبت شده است و مدیریت تلویزیون به آقای «احمدرضا بهارلو» که به مدت 30 سال در تلویزیون «Voice of america (VOA)» خدمت کرده واگذار گردیده است. آقای «احمدرضا بهارلو» در آخرین نگارش خود در ستون «قلم بدست» در وب سایت تلویزیون آمریکا که به نوشته های ایشان اختصاص داشت اینگونه می آورد:

"امروز سه شنبه هشتم سپتامبر سال ۲۰۰۹ (هفدهم شهريور ۱۳۸۸)، و اين آخرين برگ دفتريست که سال پيش نوشتن روزانه اش را برايت آغاز کردم. يعنی فردا که بيآيد من در اينجا، در صدای آمريکا، خانه دوم من در سی سالی که گذشت و نميدانم چگونه گذشت، نخواهم بود تا اين روزانه نگاری را دنبال کنم... پايان راه من و صدای آمريکا، بگونه ای هست که پيوسته آرزو داشتم، يعنی آنگونه جدائی که نه رنجش خاطری تصميم را باعث شده باشد، نه کسی عذرم را خواسته باشد و نه کسی هلم داده باشد... امروز فقط از ديد من پايان يک دوره اداری و کاريست که شب ۲۲ نوامبر سال ۱۹۷۹ (۱ آذر ۱۳۵۸) شروع شده و به امروز ميرسد که حدوداً سی سال از آن گذشته است."
آقای بهارلو در اولین دقایق پخش برنامه های شبکه WIN گفت: " تلویزیون WIN دارای چنان استقلال سیاسی، مادی و معنوی است که می تواند بدون هیچ ملاحظه و واهمه، هدف بزرگ خود را دنبال کند که [آن]هیچ نیست مگر آزادی و دموکراسی برای ایران و ایرانی که ناروا از او سلب شده است". وی افزود که "این تلویزیون نیاز مادی به هیچ کس، و وابستگی سیاسی و مسلکی به هیچ گروه و قوم و دولتی ندارد".
برنامه های تلویزیون «WIN TV» در حال حاضر برای آمریکا و کانادا روی ماهواره قابل دریافت است و قرار است در آینده بر روی ماهواره «هات برد» به سمت اروپا و ایران نیز برنامه های خود را پخش کند ولی بینندگانی که در خارج از قاره آمریکا زندگی می کنند، می توانند از طرق اینترنت بر روی وب سایت این تلویزیون به آدرس www. winbroadcasting.com و یا از طریق وب سایت شرکت GLWIZ و یا جعبه های دریافت کننده GLWIZ که نیازی به ماهواره ندارند، این برنامه ها را مشاهده کنند.
وب سایت این تلویزیون در دست تکمیل است و به دو زبان انگلیسی و فارسی قابل استفاده خواهد بود.
هم چنین برای کسانی که به زبان فارسی آشنایی و یا تسلط لازم را ندارند ، اخبار و گزارشهای این شبکه به زبان انگلیسی نیز پخش خواهند شد.
خانم «لونا شاد» مجری پیشین برنامه «شباهنگ» در تلویزیون «VOA» نیز از لوس آنجلس، آقای بهارلو و تلویزیون WIN TV را همراهی خواهد کرد. روزنامه نگار با سابقه و میهن پرست، آقای «حسین فرجی» نیز از همراهان و تحلیلگران تلویزیون WIN TV خواهد بود. آقای «حسین فرجی» سالیان دراز مدیریت بخش فارسی خبرگزاری آلمان (دویچه وله) را برعهده داشت و پس از مهاجرت به آمریکا در رسانه های مختلف از جمله تلویزیون «پارس» برنامه های تحلیلی با ارزشی اجرا می کرد که برنامه های پربار او همواره مورد توجه بینندگان قرار داشت. آقای فرجی به دلیل اینکه آقای مهندس «شجره» مدیریت تلویزیون پارس نپذیرفت که این روزنامه نگار و تحلیلگر با سابقه در دو تلویزیون مختلف در خدمت هم میهنان باشد، تصمیم گرفت که از تلویزیون پارس جدا شده و با تلویریون WIN TV همکاری کند. آقای فرجی پیش از پایان همکاری خود با تلویزیون «پارس» گفت که درآمد اندکی که از تلویزیون پارس به دست می آورد پاسخگوی هزینه زندگی اش نیست. متاسفانه با اختلافی که ایشان با مدیریت تلویزیون پارس در مورد کار در دو شبکه جداگانه برای امرار معاش داشتند، مجبور به پایان همکاری با تلویزیون پارس شدند. از دیگر تحلیلگران تلویزیون WIN TV آقای «تقی مختار» روزنامه نگار پرتجربه و مدیر نشریه «ایرانیان» در آمریکاست که از ایالت ویرجینیا با بینندگان این شبکه همراه خواهد بود.
از دیگر همکاران این تلویزیون می توان به خانمها: «مانا کشفی» ، «شیرین دهقان»، «سایه توانگر» و آقایان «وحید ضرغامی»، «راد بهارلو»، «مهدی جدی نیا»، «کامران ملک مطیعی» و گزارشگران : آقایان «مجید بهشتی» از لندن و «منوچهر آبرون تن» از فرانکفورت اشاره کرد و در آینده بر تعداد این گزارشگران از کشورهای مختلف جهان افزوده خواهد شد.
آقای «علی سرشار» از مفسران ورزشی با سابقه نیز مسئولیت بخش ورزشی را بر عهده خواهد داشت.

مشخصات تلویزیون جدید WIN TV بر روی ماهواره :
Telstar 5- Galaxy 19
Satellite info:
Frequency: 12060
Pol: H
S/R: 22000
FEC:3/4
.......................
Website:
http://www.winbroadcasting.com

۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

كانال6 در فركانسي تازه


تلويزيون كانال6 روي فركانسي جديد از هاتبرد روي اير رفت.اين شبكه چند شبكه مختلف را به صورت ساعتي ارئه ميدهد.

هاتبرد

11200

ورتيكال

27500

با سپاس از وحيد عزيز

pen&icc in new frq


تلویزیون PEN و ICC+ روی فرکانسی جدید از هاتبرد روی ایر رفتند.این در حالی است که این دو شبکه روی فرکانس 12476 نیز قابل دریافت بوده و تلویزیون پن با قدرت بسیار پایین برنامه های خود را ارائه میدهد.تا جایی که بعضی اوقات از پیکسل شدن زیاد تصویر برنامه های این شبکه را به خوبی نمیتوان دریافت کرد.

هاتبرد

12245

H

27500

thanx to Vahid

Flash news:برنامه تفسیر خبر از صدای آمریکا از دوشنبه هفته پیش رو ساعت 9 شب اجرا میشود.

۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

صداي آمريكا از دو ماهواره برداشته شد


تلويزيون صداي آمريكا از دو ماهواره عربست(بدر) و يوتلست دبليو2ام قطع شد.علت اين امر مشخص نيست ولي كماكان روي سايت صداي آمريكاي فارسي فركانسها و ماهواره هاي فوق ديده ميشود.معلوم نيست اين امر موقتي است يا دائمي......

فارسی1 هم به جمع شبکه های عزادار پیوست


طبق اعلام مدیریت شبکه FARSI1 این شبکه نیز از دیگر شبکه ها مصون نمانده و برنامه های خود را در ایام سوگواری پیش رو تحت تاثیر قرار خواهد داد. جالب اینجاست که طبق اعلام سایتهای داخلی صاحب این شبکه مردی یهودی (رابرت مرداک)و صاحب کمپانیهای فاکس و چندین غول رسانه ای در دنیاست و آمده تا فرهنگ دینی میهنی ما را تحت تاثیر قرار دهد.!!!!

ظاهرا تاثیر آگهیهای داخلی نظیر bosch-genesisو سونی اریکسون این شبکه صهیونیست!!! را نیز تحت تاثیر قرار داده و مرداک هم مسلمان مومن و معتقد شده است.

جبهه ای که برخی رسانه های خاص داخلی نسبت به این شبکه و mbc persia و همچنین bbc persian گرفته اند و اینکه استکبار جهانی کمر همت بسته که فرهنگ غنی ما را نابود کنند...ولی این یهودی بی همه چیز دم افطار اذان پخش کرده و در روزهای عزا داری امام اول شیعیان برنامه های خود را تغییرات عمده میدهد.من نمیدانم..شما قضاوت کنید.

به هر حال این شبکه در دو روز پایان این هفته برنامه های خود را تغییرات عمده ای داده است.به این شکل که سریالهای کمدی پایان هفته بالکل تعطیل شده و فردا در نیمه روز از ساعت 7.30 صبح الی 11.30 سریال سامسون و از آن به بعد تا پایان روز 12 شب سریال ویکتوریا از اول تا پایان ارائه میشود...در روز شهادت یعنی جمعه نیز کلا برنامه ها قطع میباشد.

لیست برنامه ها را از اینجا دریافت نمایید

۱۳۸۸ شهریور ۱۴, شنبه

new frq for live channel

شبكه تلويزيوني LIVE CHANNEL روي فركانسي جديد از هاتبرد روي اير رفت.روي اين فركانس جديد شما راديو زمانه را نيز ميتوانيد دريافت نماييد.

هاتبرد

11642

هوريزنتال

27500

۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

komala new frq

تلويزيون كومله روي فركانسي جديد در هاتبرد روي اير رفت.اين شبكه كه برنامه هاي خود را به دو زبان كردي و فارسي پخش ميكند جزو شبكه هاي مخالف حكومت ايران به حساب مي آيد.

Hotbird 8 (13.0E)

11470.00

V

27500

5/6

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی