اخبار فوری

۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

FRISBEE KIDS TV COMING SOON


شبکه مخصوص کودکان جدیدی با نام frisbee بزودی و از روز 12 ماه ژوئن آغاز به کار خواهد کرد.این تلویزیون به پخش کارتون و برنامه های آموزشی ویژه کودکان اختصاص خواهد یافت و در ابندای افتتاح به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.هم اکنون تست این شبکه روی فرکانس زیر قابل دریافت میباشد.
هاتبرد
11541
هوریزنتال
22000
5.6

۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

برندگان مسابقات موزیک اروپایی یوروویژن 2010 اسلو


Eurovision Song Contest 2010 Final

Place Country Performer Song Points
1 Germany Lena Satellite 246
2 Turkey maNga We Could Be The Same 170
3 Romania Paula Seling & Ovi Playing With Fire 162
4 Denmark Chanée & N'evergreen In A Moment Like This 149
5 Azerbaijan Safura Drip Drop 145
6 Belgium Tom Dice Me And My Guitar 143
7 Armenia Eva Rivas Apricot Stone 141
8 Greece Giorgos Alkaios & Friends OPA 140
9 Georgia Sofia Nizharadze Shine 136
10 Ukraine Alyosha Sweet People 108
11 Russia Peter Nalitch & Friends Lost And Forgotten 90
12 France Jessy Matador Allez Olla Olé 82
13 Serbia Milan Stanković Ovo Je Balkan 72
14 Israel Harel Skaat Milim 71
15 Spain Daniel Diges Algo Pequeñito (Something Tiny) 68
16 Albania Juliana Pasha It's All About You 62
17 Bosnia & Herzegovina Vukašin Brajić Thunder And Lightning 51
18 Portugal Filipa Azevedo Há Dias Assim 43
19 Iceland Hera Björk Je Ne Sais Quoi 41
20 Norway Didrik Solli-Tangen My Heart Is Yours 35
21 Cyprus Jon Lilygreen & The Islanders Life Looks Better In Spring 27
22 Moldova Sunstroke Project & Olia Tira Run Away 27
23 Ireland Niamh Kavanagh It's For You 25
24 Belarus 3+2 Butterflies 18
25 United Kingdom Josh That Sounds Good To Me 10

Check out the full scoreboard here.

۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

علی پورتاش بزودی در تلویزیون کانال یک



علی پورتاش هنرمند بازیگر و کمدین مشهور ایرانی مقیم آمریکا بزودی همکاری خود را با تلویزیون کانال یک به مدیریت شهرام همایون آغاز خواهد کرد... وی دیشب که در برنامه آخرین لحظه شهرام همایون شرکت کرده بود این خبر را اعلام نمود. وی بزودی در سریالی تلویزیونی به نام "مستر فرد گیلکی" در این شبکه ایفای نقش خواهد کرد که تعدادی از هنرمندان مطرح ایرانی و مجریان و برنامه سازان این شبکه نیز در اجرای نقشهای مختلف به وی یاری خواهند رساند.
طبق اعلام شهرام همایون این سریال طنز تلخ کاملا سیاسی بوده و خود آقای پورتاش نیز از این موضوع و این که در این شبکه برای اولین بار در شبکه های فارسی زبان آمریکا با آزادی بیان کامل قرار است یک چنین سریالی را روی ایر ببرد اظهار رضایت کرد...لازم به ذکر است که سعید نوشین فر نیز در این سریال مسئولین فیلمبرداری و مسایل فنی را عهده دار خواهد بود.پس بزودی منتظر سریال تازه طنز سیاسی از تلویزیون کانال یک و علی پورتاش باشید.

۱۳۸۹ خرداد ۳, دوشنبه

اخبار در مورد cnbc و akilli tv


تلویزیون خبری و بیزنس CNBC اروپا به صورت رایگان در ماهواره هاتبرد قابل دریافت گردید... این شبکه خبری که عمدتا به اخبار بازار بورس و اقتصادی جهان میپردازد روزهای شنبه و یکشنبه شبها به گزیده ای از برنامه های سرگرم کننده و شوهای بینظیر آمریکایی این شبکه مانند شوی شبانه "جی لنو" نیز مبادرت میورزد.
هاتبرد
11117
ورتیکال
27500
3.4
***********

تلویزیون سرگرم کننده Akilli فرکانس خود را روی ماهواره ترکست تغییر داد...این تلویزیون به صورت 24 ساعته و FTA به پخش موزیک ویدیوهای آماتور هیجان انگیز خنده دار و یا عکسهای دیدنی و جالب میپردازد . در کل اگر تا به حال بیننده این شبکه نبوده اید به شما توصیه میکنم حتما بیننده این شبکه باشید... با این شبکه شما دیگر لازم نیست در اینترنت به دنبال عکس و فیلمهای جالب و دیدنی بگردید.این شبکه تلویزیون روی دو ماهواره دیگر از جمله یوتلست دبلیو3 و یوروبرد3 نیز برنامه های خود را به صورت کد شده ارائه میدهد.
ترکست3آ
12561
ورتیکال
25000
5.6

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

بازگشت بی بی سی به هاتبرد

دیشب پس از مدتها تلویزیون بی بی سی فارسی روی چند فرکانس هاتبرد از جمله 11624 و 11765 روی ایر رفته است... ولی در حال حاضر این شبکه روی ماهواره یاد شده پخش نمیشود... فرکانس رسمی که در سایتهای مختلف رسمی ماهواره نیز اعلام شده همان 11623 میباشد...احتمالا در صورتی که رسما این شبکه خبری روی این ماهواره روی ایر رود آخرین تلاشی خواهد بود که بی بی سی فارسی برای آمدن روی هاتبرد انجام خواهد داد...این شبکه تلویزیونی بارها مورد حمله امواج پارازیت روی این ماهواره قرار گرفته و از روی هاتبرد برداشته شده است.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

ستایش رسانه های دولتی ایران از ارغوان رضایی

قهرمانی ارغوان رضایی تنیس باز ایرانی الاصل در اوپن مادرید، با واکنش مثبت رسانه های دولتی در ایران مواجه شده است.

شبکه برون مرزی جام جم از خانم رضایی برای حضور در گفتگویی زنده دعوت کرده است. این در حالی است که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران طی 32 سال گذشته حتی یک ثانیه هم تنیس زنان را پخش نکرده است.

اخبار ورزشی نیمروزی شبکه سوم سیما، برای بانوان به صورت جداگانه پخش می شود و گوینده اش زن است. در این بخش خبری، تاکنون چند بار هنگام خواندن اخبار تنیس زنان، به جای استفاده از تصاویر زنان تنیس باز، عکس راجر فدرر و رافائل نادال پخش شده است.

خبرگزاری فارس درباره قهرمانی ارغوان نوشته است: كسانی كه تنيس حرفه ‌ای را دنبال می كنند خوب می ‌دانند (این پیروزی) چه لحظه بزرگی برای رضايی‏‏، خانواده او و البته ايرانيان سراسر جهان محسوب می شود.

ستایش رسانه های دولتی و دعوت صدا و سیما از یک ورزشکار زن که با پوشش رایج تنیس حرفه ای در رقابت های بین المللی حضور می یابد، در نوع خود بی سابقه بوده است.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ارغوان رضایی دو راکت به محمود احمدی نژاد اهدا کرده بود که با انتقادهای زیادی مواجه شد.

پدر ارغوان به سایت تابناک گفته است: "قبل از المپیک پکن درخواست دادیم ارغوان برای ایران در المپیک بازی کند اما متاسفانه فدراسیون تنیس ایران گفت نمی ‏شود."

منتقدان می گویند سنت شکنی و تغییر رویه آشکار رسانه های دولتی، به خاطر اهدای آن دو راکت در انتخابات 22 خرداد است که در تبلیغات آقای احمدی نژاد مورد استفاده قرار گرفت.

ارسلان رضایی پدر ارغوان که مربی و مدیر برنامه های او هم هست در این باره می گوید: ارغوان این دو راکت را به آقای احمدی نژاد نداد، به ملت ایران داد. او این راکت‏ها را به مردم ایران به این خاطر داد که بگوید من با این راکت‏ها در میدان‏ها می‏ جنگم و الا آقا احمدی نژاد یک کسی هست که تمام می‏شود و می‏رود، اما این راکت ‏های تنیس برای ملت ایران است.

آقای رضایی در عین حال تاکید می کند: دخترم وارد سیاست نمی‏شود. ارغوان از بچگی نه جشن تولد داشته و نه تعطیلات. او همیشه در ورزش بوده و فقط ورزش کرده است.

به نقل ازوبسایت بی بی سی فارسی

***********************************

یک توضیح:تمامی مطالبی را که از وبسایت ها و مراجع دیگر نقل میکنیم ممکن است نظر مدیریت وبلاگ در آن درج نشده باشد و درج این اخبار تنها به دلیل خبر رسانی میباشد...مسئولیت درست یا اشتباه بودن اخبار و یا هر نوع برداشت از خبربه عهده منبع مربوطه میباشد.


gem classic به جای gem tv


تلویزیون Gem tv نام خود را به Gem Classic تغییر داد... این شبکه و مدیریت آن چند وقتیست به فکر افتتاح شبکه ای با حال و هوایی دیگر از آنچه امروز در این شبکه میبینید را داشته و بزودی به آن جامه عمل پوشیده خواهد شد....شما در شبکه فعلی کم کم موزیک ویدیوهای کمتری خواهید دید و این موزیکها به شبکه ای به نام GEM MUSIC منتقل خواهند شد...شبکه فعلی مانند فارسی1 به پخش فیلمهای سینمایی سریالها و برنامه های تلویزیونی اختصاص خواهد یافت...ظاهرا آمدن فارسی 1 بسیاری از شبکه های نیمه حرفه ای نظیر پی ام سی و جم را نیز به فکر تغییر و تحول و رسیدن به استاندارهای روز تلویزیونی انداخته است.... در کارزار تلویزیونی امروز دیگر شبکه هایی به سبک آنچه که تا کنون دیده اید را نخواهید دید.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

iran tv market

تلویزیون IRAN TV MARKET مجددا روی فرکانس شبکه های قارچی مهاجر آرپناهی روی ایر رفت...قرار است این شبکه تلویزیون tele shopping این مجموعه باشد ... آمدن شبکه هایی از این دست در حالیست که بسیاری از رسانه ها هزینه روی ایر رفتن تلویزیون خود را آنهم به صورت اینترنتی و نه فایبر به سختی تامین میکند... یکی از قویترین این شبکه ها تلویزیون تپش بود که هم اکنون به سختی هزینه ایر خود را پرداخت میکند و یا اصطلاحا "با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارد".
در صورتی که همین مجموعه مهاجر لندن حدود 5 شبکه با محتوای یکسان را به خورد بینندگان ماهواره ای فارسی زبان داده به شکلی که برنامه های بی محتوای این شبکه ها تشکیل شده از فیلمهای سینمایی سانسور شده...کلیپهای خوانندگان دست دهم داخل کشور و با چاشنی آگهیهای فراوان به شکلی که هر نیم ساعت فیلم لااقل 45 دقیقه آگهی تله شاپینگ پخش میکند....
هاتبرد
10853
هوریزنتال
27500
در ضمن تلویزیون melli tv روی منوی رسیورها به mtc تغییر نام داد.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

حبیب و محمد در ایران!!!؟؟؟؟


در شرایطی یکی از مجریان صدا و سیما امروز در یادداشتی افشاگرانه از بازگشت یکی از خوانندگان لس آنجلسی به همراه خانواده‏اش به ایران و آغاز فعالیت داخلی این خواننده با ضبط آلبوم و اجرای کنسرت در تهران خبر داد که علی رغم پوشش این خبر توسط برخی سایت‏ها و رسانه‏های خارجی در ساعات اخیر، منابع رسمی داخلی در قبال این ادعا سکوت کرده و تاکنون موضع گیری در قبال این اخبار نداشته‏اند.

به گزارش خبرنگار تابناک، رضا رشیدپور مجری صدا و سیما امروز خبر از سفر چند باره و بازگشت دوباره حبیب محبیان ملقب به حبیب خواننده و آهنگ ساز مقیم لس آنجلس به همراه خانواده‏اش به ایران پرده برداشت و مدعی شد او قصد دارد تا آلبوم جدید خود را در ایران ضبط نماید و پیگیری‏های لازم در این زمینه را نیز در استودیوهای موسیقی داخلی انجام می‏دهد که در نوع خود اتفاقی باورناپذیر تلفی می‏شود و از آن باورنکردنی تر، سکوت نهادهای داخلی در این باره است که می‏تواند شائبه انجام هماهنگی‏های لازم و چراغ سبز برخی نهادها برای بازگشت خوانندگان غرب نشین ایرانی به کشور را قوت ببخشد.

رشیدپور در بخشی از آخرین یادداشتش در این باره نوشت: «به موقع رسیدم. حبیب هم آنجا بود. برای چندمین بار در طول شش ماه گذشته او را می دیدم. قبل از عید به لس آنجلس برگشته بود اما حالا ده روزی می شود که به تهران آمده. بسیار پر انرژی و امیدوار است. ایران را دوست دارد و با تمام وجودش تلاش می کند تا زیر باران تهران چتری برای خودش فراهم کند. از ریشه ها حرف می زند و از تمام دلتنگی هایش در آمریکا. خیلی ها به او کمک کرده اند تا مسیر ادامه کارش در داخل کشور هموار شود. این بار که او را دیدم خبر های خوبی داشت. ظاهرا به زودی مجوز رسمی برای اجرای کنسرت با صدای حبیب صادر خواهد شد …. من مرد تنهای شبم …. این ترانه را بسیار دوست دارم.

بار قبل که حبیب را دیدم بنیامین هم آنجا بود. خواننده پیشکسوت علاقه چندانی به موسیقی های پر هیاهو نشان نمی داد و ماندگاری را در اجرای ترانه های دلنواز و پر معنی می دانست. شاید از آن همه ریتم در دنیای پر زرق و برق غرب خسته شده باشد. راستی این بار حبیب با اطمینان بیشتری به تهران آمده. خانواده هم او را همراهی می کنند. پسرش محمد با آنچه که دیده اید بسیار تفاوت دارد. نجیب است و سر به زیر. پدر را استاد خودش می داند و از سفر دوباره به وطنش ذوق کرده.

شاید برای خیلی ها این یک بمب خبری باشد و بسیاری هم به فکر کسب درآمد و موج سواری بیفتند. اما تنها نکته جذاب در این هنگامه ی شورانگیزبرای من برق چشمهای این پیر مرد موسیقی ست آن لحظه که به باران تهران خیره می شود …. امیدوارم تا همه چیز به خوبی پیش برود تا شما هم بتوانید همراه با یک صدای خسته مرگ قوی زیبا را لمس کنید … کاش با هنرمندهای لس آنجلس ندیده هم مهربان تر باشید.
»

سکوت نهادهای رسمی داخلی که متولی گری حوزه فرهنگی و اجتماعی مرتبط را برعهده دارند، در قبال بازگشت این خواننده آذری به ایران در حالی استمرار یافته که قطعاً در سکوت شکستن این سکوت و تایید سفر چند باره حبیب به ایران، واکنش‏های متعدد و متفاوتی در حوزه‏های مختلف کشور شاهد خواهیم بود؛ واکنش‏هایی که در یک سو از بازگردادن گروهی از این خواننده‏ها که متعارف با قواعد موسیقی داخلی می‏خوانند، استقبال کرده و این حرکت را یک گام مثبت تلقی می‏کنند و در سویی دیگر چنین رفتاری واپسگرایی و عقب نشینی از مواضع ارزشی نظام استنباط می‏شود و بی‏شک چنین اتفاقی بی تنش نخواهد بود.
به نقل از وب سایت تابناک
****

یک توضیح:تمامی مطالبی را که از وبسایت ها و مراجع دیگر نقل میکنیم ممکن است نظر مدیریت وبلاگ در آن درج نشده باشد و درج این اخبار تنها به دلیل خبر رسانی میباشد...مسئولیت درست یا اشتباه بودن اخبار به عهده منبع مربوطه میباشد.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۸, شنبه

m6 suisse


شبکه تلویزیونی
M6 suisse چندی است روی ماهواره یوتلست دبلیو3 در حال پخش آزاد برنامه های خوب و حرفه ای خود میباشد. این شبکه خوب فرانسوی سویسی شامل اعم برنامه های تلویزیونی از موسیقی برامه کودک سریالهای تلویزیونی و مسابقات و فیلمهای سینمایی میباشد. دیدن این شبکه خوب را به شما عزیزان پیشنهاد میکنم.
یوتلست دبلیو3
11283
ورتیکال
27500

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

پخش مجدد صدای آمریکا در هاتبرد!


تلویزیون صدای آمریکا مجددا روی یکی از فرکانس های ماهواره هاتبرد روی ایر رفت... این شبکه قبلا به دلیل پارازیتهایی که از سوی ایران ارسال میشود از همین فرکانس برداشته شده بود.
هاتبرد
12242
ورتیکال
3700
******
آدرسهای مجله رسانه ای براوو! پارسی

http://persianbravonews2.blogspot.com

http://persianbravonews.mihanblog.com

http://persianbravonews.blog.com

http://persianbravonews.blogfa.com

ایمیل:

irani_aryayi@yahoo.com

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

اعتراض ۵ فرستنده معتبر جهان به پخش پارازیت در ایران




همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات، مدیران پنج فرستنده مهم رادیوئی و تلویزیونی جهان، یک بیانیه مشترک صادر کردند. در این بیانیه، به جمهوری اسلامی ایران به خاطر اختلال در پخش برنامه ‌فرستنده‌های خارجی انتقاد شده است.

روز دوشنبه سوم ماه مه، روز جهانی آزادی مطبوعات شناخته شده است. به همین مناسبت، پنج فرستنده رادیوئی و تلویزیونی معتبر جهان، دویچه وله، رادیو بین‌المللی فرانسه، رادیو جهانی هلند، بی‌بی‌سی و صدای آمریکا در بیانیه مشترکی در برابر مزاحمت‌های دولت‌ها در راه پخش برنامه‌های خود موضع گرفتند.

در این بیانیه آمده است: «ظرف ۱۲ ماه گذشته، برخی دولت‌ها با ارسال پارازیت مانع پخش درست برنامه‌های دویچه وله، رادیو بین‌المللی هلند، بی‌بی‌سی، رادیو بین‌المللی فرانسه و صدای آمریکا شده‌اند.»

وظیفه مهم فرستنده‌ها

در بیانیه پنج فرستنده بین‌المللی، به ویژه روی مزاحمت‌های دولت‌های چین و ایران و مواردی تاکید شده که گزارشگران به خاطر تلاش در راه تهیه گزارش‌های مبتنی بر حقیقت، مورد تهدید و حمله فیزیکی قرار گرفته‌اند.

جان هوک، مدیر رادیو بین‌المللی هلند، در تشریح مفاد بیانیه گفت: «هر مزاحمت عمدی، بسته شدن هر سایت اینترنتی و هر تهدید و خشونتی علیه روزنامه‌نگاران، ما را مصمم‌تر خواهد کرد که این موانع را زیرپا بگذاریم و پیام خود را به انسان‌ها برسانیم. ما به عنوان فرستنده‌های خارجی، مسئولیت ویژه داریم که جریان آزاد اطلاعات را در سراسر جهان حفظ کنیم.»

مزاحمت‌های چین و ایران

هوک با تاکید بر دشواری‌های فرستنده‌های بین‌المللی در راه دسترسی به مخاطبان خود، در مورد چین گفت: «چین، ارسال پارازیت و بلوکه کردن اطلاعات از خارج را که همواره جاری بوده است، در ۱۲ ماه گذشته نیز، ادامه داد. این کشور همزمان با ایجاد مزاحمت برای فرستنده‌های خارجی، کوشید حضور خود را در بازار بین‌المللی رسانه‌ها گسترش دهد.»

مدیر رادیو بین‌المللی هلند افزود: «دسترسی به مخاطبان در ایران نیز به شدت دشوار شده است. تهران با ارسال پارازیت، در پخش برنامه‌های ماهواره ای و موج کوتاه اخلال و سایت‌های اینترنتی را بلوکه کرده است.» وی به عنوان نمونه‌های دیگر از زیمبابوه، کره، کوبا و ازبکستان یاد کرد و توضیح داد که اتیوپی نیز، به تازگی، به جبهه سانسور گران برنامه‌های خارجی پیوسته است.

اعتراف به سانسور

به گفته جان هوک، دولت در آدیس آبابا اخیرا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعتراف کرده که روی فرستنده‌های خارجی پارازیت می‌فرستد. علاوه بر این، گزارشگران فرستنده‌های خارجی ظرف یک سال گذشته در افغانستان، آنگولا، اتیوپی، گینه، پاکستان، سومالی و یمن نیز، مورد حمله فیزیکی قرار گرفته یا زندانی شده‌اند.

مدیر رادیو بین‌المللی هلند افزود: «عمل این دولت‌ها، دشمنی شدید با دریافت اطلاعات از خارج است. دلیل این کار نیز ساده است: آن‌ها چون نمی‌توانند روند اطلاع‌رسانی را تحت کنترل بگیرند، می‌کوشند آن را سرکوب کنند.»

به نقل از وبسایت DW

یک توضیح:تمامی مطالبی را که از وبسایت ها و مراجع دیگر نقل میکنیم ممکن است نظر مدیریت وبلاگ در آن درج نشده باشد و درج این اخبار تنها به دلیل خبر رسانی میباشد...مسئولیت درست یا اشتباه بودن اخبار به عهده منبع مربوطه میباشد.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

هنرمندان هالیوود خواستار آزادی پناهی شدند


جمعی از فیلمسازان و هنرپیشه های معروف هالیوود دستگیری جعفر پناهی کارگردان ایرانی را محکوم کردند و از حکومت ایران خواستار آزادی فوری او شدند.

مارتین اسکورسیزی، رابرت ردفورد، رابرت دنیرو و استیون اسپیلبرگ هنرپیشه ها و کارگردانان مشهور آمریکا جزء امضا کنندگان این نامه هستند.

در این نامه آمده است: "ما ... با اعلام همبستگی با یک فیلمساز همکار حبس او را محکوم می کنیم و از حکومت ایران مصرانه می خواهیم آقای پناهی را هر چه سریعتر آزاد کند."

جعفر پناهی، کارگردان سینمای ایران که با فیلم هایی چون بادکنک سفید، دایره و آفساید برنده جوایز متعدد بین المللی شده است، شامگاه دوشنبه ۱۰ اسفند (اول مارس) در منزلش دستگیر شد.

وی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته از میر حسین موسوی رقیب محمود احمدی نژاد حمایت کرد.

هنرمندان هالیوود با اشاره به نامه اخیر همسر جعفر پناهی گفته اند که او "نگرانی عمیقی نسبت به وضعیت قلب شوهرش دارد و انتقال او به یک سلول کوچکتر دارد."

نامه هنرپیشه ها و کارگردانان هالیوود می افزاید: "فیلمسازان ایران مانند هنرمندان همه جا باید مورد قدردانی قرار گیرند نه آنکه با سانسور، سرکوب و حبس روبرو باشند."

برخی دیگر از امضا کنندگان این نامه عبارتند از مایکل مور و الیور استون.

پیشتر عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی تهران گفته بود که جرم آقای پناهی سیاسی نبوده است، اما دلیل بازداشت او را نگفت، اما برخی سایت های خبری در ایران دلیل بازداشت آقای پناهی را ساختن فیلمی درباره اعتراضات پس از انتخابات ایران عنوان کردند.

اما خانم سعیدی فشارها و دلیل بازداشت جعفر پناهی را به خاطر مسائلی دانست که از قبل با او داشته اند و درباره اتهام ساختن فیلم گفت: " فیلم تکمیل نشده ای که نه سر دارد و نه ته و فقط چند سکانس است که جرم نیست."

بازداشت جعفر پناهی تاکنون واکنش های گسترده داخلی و بین المللی داشته و چهره های سرشناسی نظیر عباس کیارستمی، کارگردان ایرانی، کن لوچ، کارگردان بریتانیایی و شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل، به همراه وزرای خارجه آلمان و فرانسه ضمن انتقاد از بازداشت آقای پناهی، خواهان آزادی او شدند.

همچنین بیش از چهل سینماگر و نویسنده ایرانی در نامه ای سرگشاده خواهان آزادی بی قید و شرط جعفر پناهی شدند.

بهرام بیضایی، کیومرث پور احمد، بابک احمدی، فاطمه معتمد آریا، مسعود کیمیایی، کامران شیردل، خشایار دیهیمی، ناصر تقوایی و شهلا لاهیجی از امضا کنندگان این نامه هستند.

شیر طلایی ونیز و خرس نقره ای برلین از جمله جوایز سینمایی معتبری است که جعفر پناهی برای فیلم های خود دریافت کرده است.

به نقل از وبسایت بی بی سی فارسی

یک توضیح:تمامی مطالبی را که از وبسایت ها و مراجع دیگر نقل میکنیم ممکن است نظر مدیریت وبلاگ در آن درج نشده باشد و درج این اخبار تنها به دلیل خبر رسانی میباشد...مسئولیت درست یا اشتباه بودن اخبار به عهده منبع مربوطه میباشد.

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی