اخبار فوری

۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

مجموعه ای از اخبار رسانه های فارسی و جهانی


با چند خبر در خدمتتان میباشم.. تلویزیون جدیدی در زمینه مد زیبایی و برندهای مطرح روز دنیا مدلها عکاسی مدلینگ و طراحی لباس  روی ماهواره هاتبرد روی ایر رفت.این شبکه که fashion one نام دارد برنامه های متنوعی در موارد ذکر شده داراست.
هاتبرد
11585
ورتیکال
27500
******
تلویزیون فارسی 1 روی فرکانس جدید اختصاصی خود در هاتبرد دچار پارازیت گردید و هم اکنون از روی این فرکانس نیز رسما برداشته شد.ظاهرا فرکانس 11727 یوروبرد9 نیز این شبکه را از روی ایر برداشته است... تنها جایی که هم اکنون پذیرای این شبکه خوب فارسی زبان است ماهواره یوتلست دبلیو 3 میباشد.
طبق خبرهای رسیده دلیل سرشاخ شدن دولت ایران با این شبکه قصد مدیران این مجموعه از افتتاح شبکه خبری فارسی نیوز میباشد.

هم اکنون روی فرکانس اختصاصی اسبق! فارسی1 شبکه pdf به صورت feed برنامه های خود را ارائه میدهد.
هاتبرد
11317
ورتیکال
27500
*******

شبکه دوم pmc یعنی pmc family به صورت مستقل روی ماهواره هاتبرد روی ایر رفت. این شبکه هم اکنون برنامه های pmc music  را پخش میکند بزودی بصورت 24 ساعته برنامه هایی جدید نظیر آنچه که به صورت ساعتی در بخش برنامه های خانوادگی این شبکه دیدید را شاهد خواهید بود.
هاتبرد
12245
هوریزنتال
27500
********

تلویزیون صدای آمریکا روی فرکانسی تازه در ماهواره تل استار12 روی ایر رفت...این شبکه پس از چندی که فرکانس 12608 برای این شبکه رسما بلا استفاده شده بود انتخاب شد.
تل استار12
11566
ورتیکال
2214

۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

هفته پر حادثه برای رسانه های فارسی زبان


در چند روزی که در خدمتتان نبودیم شاید پر اتفاقترین دوران رسانه های فارسی زبان را پشت سر گذاشتیم. از قطع شدن تلویزیون جام جم آمریکا و حضور در برنامه آخرین لحظه همایون در کانال یک و اعلام همکازی از لحاظ فنی و استودیویی از استودیوی جدید و مجهز کانال یک...تا آمدن تلویزیونهای دیدار ipn و fashion tv روی فرکانس 10815 هوریزنتال و سیمبل ریت27500 در هاتبرد و قطع شدن تلویزیون آقای عبدشاه ipn ازاین فرکانس.
و اما مهمترین خبر رسانه های فارسی که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد برای اولین بار در سالهای اخیر و دومین بار در تاریخ رسانه های فارسی زبان پر بیننده ترین تلویزیون فارسی زبان یعنی همان فارسی1 خودمونی و صمیمی به وسیله سیگنال مستقیم پارازیت رسما از فرکانس 11137 هاتبرد زده شد و کمپانی ماهواره این شبکه را از روی ایربرداشت.... این مسئله که به جرات میتوان گفت بینندگانی را که دیگر بیننده سریالهای دنباله دار و بی محتوای سیمای ایران را فراموش کرده و به سریالهای خوش آب و رنگ و با فضای آزادتری از رسانه دولتی داخلی روی آورده بودند در بهت فروبرد...و جالب اینکه ساعتی نگذشت که مدیریت این شبکه فرکانسهای جدیدی را روی دو ماهواره پربیننده نایلست و عربست اعلام کرد...فرکانسهای 12111 عربست و فرکانس 12437 نایلست اولین فرکانسهایی بودند که میهمان این شبکه برایبنندگان فارسی زبان عمدتا محدود در ایران وکشورهای اطراف اعلام شد.در بهبهه اعلام این فرکانسها این شبکه فرکانس خود را روی یکی از فرکانسهایی که اخیرا از ماهواره هاتبرد جدا شده نیز اعلام کرد.این ماهواره چیزی جز یوروبرد9 نبود...ماهواره ایکه کمابیش شبکه های درمانده فارسی را از گزند پارازیتهای داخلی و خارجی! پذیراست.این پخش که روی فرکانس 11727-هوریزنتال و سیمبل ریت 27500 همچنان ادامه دارد.
ولی دیری نپایید که این فرکانسها(تنها در نایلست و عربست) به طور مرموزی شبکه فارسی1 را از روی ایر برداشتند...ما نفهمیدیم پارازیت بود یا گاوبندی!!! ولی هرچه که بود مدیران این شبکه را برآن داشت تا با یک روز تاخیر فرکانس دیگریرا روی این دو ماواره پر بیننده برای ما خاورمیانه ای ها پیدا کنند.
فرکانس بعدی  در این دو ماهواره چیزیجز فرکانس محبوب فارسی زبانان در عربست که بی بی سی و صدای آمریکا را مهمان است یعنی همان 11662 و در نایلست 11393 نبود.این دو ماهواره هم ظرف 24ساعت برای این شبکه به ملکوت اعلا پیوستند.
بینندگان فارسی زبان با ایمیل و تلفنهای فراوان این شبکه را روی ماهواره ای فراخواندند که تا کنون میهمان چند شبکه سیاسی و خبری بود و تا حدی امتحان خود را پس داده بود...بله این شبکه از دو سه روز گذشته روی فرکانس فعلی شبکههای فارسی در یوتلست دبلیو3 روی ایر رفته و نظر نخوره! فعلا باقی مونده....با این تفاوت که صیحگاهن به وقت ایران در روزهای اخیر به جای فارسی یک تلویزیون NBC  آمریکا را باlate night شوهای بینظیرش تظاره گر هستید...حدود ساعت 10.30 صبخ مجددا برنامه های فارسی1 آغاز شده است.
یوتلست دبلیو3
10720
هوریزنتال
22000
از امروز نیزخیل مشتاقان بیننده این شبکه مدیران فارسی1 را برآن داشتکه برای اولین بار این شبکه را روی یک فرکانس اختصاصی در هاتبرد! روی ایر ببرند:
هاتیرد
11317-20
ورتیکال
27500
تا فردا چه پیش آید....!!!!!
اینهم اطلاعیه رسمی فارسی1:
FARSI1 is currently experiencing a disruption in service. We are working hard at restoring FARSI1 so you can continue watching your favorite programs. We regret this inconvenience which is outside our control and appreciate your patience and support.
Please stay tuned to our website for any new information or updates.
In the meantime, our service is now also available on the following satellites:
Satellite: Eutelsat W3A (7 Degrees East)‬
Frequency: 10,721 MHz
Polarity: Horizontal
Symbol Rate: 22.0 Msps
FEC: 1/2
Satellite: HOTBIRD 6
Frequency: 11,317 MHz
Polarity: Vertical
Symbol Rate:  27.50 Msps
FEC: 3/4
Please note that between 6.45am Dubai time (7.15am Tehran/Kabul time) and 10.15am Dubai time (10.45am Tehran/Kabul time) our channel will be  unavailable every day for maintenance purposes.
 *****************************************************

همچنین تلویزیون جدیدی به نام  ABC MOvies-arbian broadcasting company هم اکنون روی نایلست در حال تست و پخش فیلمهای سینمایی به زبان اصلی و زیرنویس عربی میباشد.

عربست
Freq: 12092
POL:Ver
SR:27500
FEC:3/4
Channel Name: ABC

نایلست

Freq: 11595
POL:Ver
SR:27500
FEC:3/4
Channel Name: ABC


اطلاعیه مجله خبری رسانه ای براوو! پارسی

مجله خبری رسانه ای براوو! پارسی در روزها و ساعات آتی مجددا با قدرت هرچه تمامتر روی آدرسهای زیر:
و آدرسهای اصلی براوو! پارسی:
لطفا آدرسهای بالا را save نمایید تا از اخبار و سورپرایزهای ما مطلع شوید.
باسپاس
MR.DISH

۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

درد دلی با خوانندگان


دوستان من....شاید از خودتون بپرسید که حضور کم رنگ من در اینترنت و آپدیتهای دیرهنگام من نشونه چیست؟؟ راستش اینروزهای خاکستری واقعا از دل و دماغ افتادم .... یه زمانی با عشق میومدم و بلاگ و فرکانسها رو آپدیت میکردم ولی راستشو بخواین یه جورایی به پوچی رسیدم....شایدم یه عده ای که خودشون میدونن از حرفای من خوشحال بشن ولی واقعا نمیدونم دیگه چه چیز دیگه ای باید گفت....
ماهی یکبار فیل ترررررر شدن.... اجبار به خودسانسوری .... وجود انسانهای نفاق انگیز که اگه هر عقیده ای داشته باشی مخالف تو میخوان حرف بزنن ... پارازیت ... و باور کنید که بعضی وقتا دلم میخواد فریاد بزنم و فریادمو همه انسانهایی که تو نت هستن صدامو بشنون ولی!!!
داشتم کامنتهای وبلاگ دوست ندیده ولی مهربانم سهند را میخوندم...نظراتی پر از نفرت... پر از سیاهی که هر کس با گذاشتن دستهای خود در گوش خود حاضر نیست حرف دیگری را بشنوه.... وجود برخی انسانهایی که از ریاکاری لذت میبرن! از حذف از نابودی مخالف خودشون.... اگه چیزی بده واقعا سر تا پاش سیاهیه.... آدمایی رو دیدم که تو جامعه ما کم نیستن .... یه سری آدمهایی که فرهنگ توی زندگیشون معنی نمیده .... نون رو به نرخ روز میخورن و ......دروغ و دروغ و دروغ!
بعضی وقتا فکر میکنم چه فرقی میکنه فلان کانال رو چه فرکانسی اومده یا فلان کانالی برای ما ایرانیای سراپا اشکال به زبان فارسی برنامه پخش میکنه؟ ما همون آدمایی هستیم که فقط ظاهرا میخوایم ادای آدمای متمدن رو در بیتریم که چی بگیم ما ایرانیا هم مثلا یورونیوز و ویوای فارسی داریم؟؟؟ خوب اصلمون و بطنمون چی شد؟؟؟ 
ظاهرمون و ظاهرا بروز کردیم حتی اوناییمون که یه خورده همچین از وضع فعلی بدمونم نمیاد ... ولی شدیم یه سری آدمای خرافاتی و دروغگو.... آدمایی که چه مخالف باشیم و چه موافق پای سودمون و حرفمون که میاد حاضریم افراد رو تا مرز نابودی بکشونیم.... آره عزیزان این ما هستیم...من ! تو ! شما ! و ایشان...
اونایی که چه تو ایران باشیم و چه بیرون فرق نمیکنه .... اگه از صورت مثلا شبخیز خوشمون نیایم میایم و خواهر و مادرشو جلوی دوربین میکشونیم جلو روش و اگه فقط ظاهر یکی دیگه رو پسندیدیم دیگه کار نداریم این یار کیه چیکارس؟؟؟؟
شما فکر میکنین گزارش فیلترینگ بلاگهای من و شما رو کسی غیر از هم وطن خودمون میده...؟
خلاصه واقعا نیاز به درد دل داشتم امیدوارم به زودی زود حالم طوری بشه که بتونم کار رو ادامه بدم ولی تا اون موقع بدرود!............
  • با درود فراوان
  • بهترین آرزوها
  • زنده باد ایران
  • مستر دیش

۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

pmc family & pmc fm

لوگوی تلویزیون Pmc Family و همچنین شبکه جدید Pmc FM از همین مجموعه روی ماهواره های نایلست و عربست پدیدار شد.معلوم نیست که برنامه های پی ام سی اف ام به چه شکلی اجرا خواهد شد...ولی احتمالا این برنامه ها نظیر برنامه سال گذشته pmc  به همین نام که جمعه ها برگزار میشد و شامل یک دیجی و مجری برای پخش و اجرای موزیکها و مسابقه باشد.
نایلست
11933
ورتیکال
27500
عربست
11661
ورتیکال
27500
----------------------
 *** اطلاعیه وبلاگ ایران آزاد خبر*

وبلاگ ایران آزاد خبر  در سراسر ایران فیلتر شد.

آدرس های جدید وبلاگ ایران آزاد خبر به شرح زیر می باشد:

www.iranazadkhabar.co.tv

www.iranazadkhabar4.tk

www.iranazadkhabar3.net.tf

www.iranazadkhabar2.blog.com
------------------------------
اطلاعيه ايران ست لايت

متاسفانه بار ديگر وبلاگ ايران ست لايت در ايران فيلتر شده است.

از هم اكنون مي توانيد با آدرس جديد شاهو وبلاگ ايران ست لايت باشيد.

www.iransatellite1.blogfa.com

۱۳۸۹ تیر ۱۹, شنبه

اخبار مفصل ولی کوتاه از رسانه های پارسی



تلویزیون پی ام سی پس از تست ماهواره نایلست روی عربست نیز روی ایر رفت...این شبکه فرکانس فعلی تلویزیون فارسی بی بی سی و صدای آمریکا را برای تست پی ام سی فامیلی برگزیده است.
عربست(بدر)
11662
ورتیکال
27500
*************
تلویزیون فارسی بی بی سی علاوه بر فرکانس قبلی در هاتبرد روی فرکانسی ذیگر نیز روی ایر رفت...
هاتبرد
12245
هوریزنتال
27500
**********
تلویزیون دیدار به مدیریت دکتر مورتون مظاهری قرار است بزودی از فرکانسی تازه در ماهواره هاتبرد روی ایر میرود.
هاتبرد
10815
هوریزنتال
27500

***********************
طبق اعلام رسمی مدیریت تلویزیون سیاسی پارس این شبکه پس از قطع شدن اخیرش روی ماهواره یوتلست دبلیو3 روی ماهواره هاتبرد روی ایر خواهد رفت ..این موضوع در تلویزیون اندیشه و تلویزیون کانال یک رسما اعلام گردیده است.
هاتبرد
11471
ورتیکال
27500
********************************
آدرسهای جدید ما:

۱۳۸۹ تیر ۱۸, جمعه

اطلاعیه راه اندازی آدرس جدید مجله براوو پارسی




'گرامیان .... مجددا دست سرنوشت!!!!!! ما را برآن داشت تا با آدرسی دیگر در خدمتتان باشیم....تا شاید دوستانی که به جای بینندگان محترم این مجموعه اینترنتی تصمیم به بستن درب دکان عشق ما گرفته اند بدانند ما جزو همین مردم هستیم و هرکدام از مدم میتوانند تصمیم بگیرند و خوب و بد را از هم تمیز دهند...
به هر شکل ما به کار خود یعنی سرگرمی و رسانه همچنان ادامه میدهیم.
آدرسهای جدید ما:

۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

پی ام سی روی ماهواره ای جدید




تلویزیون PMC تست برنامه های خود را در ماهواره نایلست روی ایر برد...این شبکه در حال تست فرکانس یا ماهواره ای تازه برای شبکه مستقل پی ام سی فامیلی میباشد.
نایلست
11394
ورتیکال
27500
3.4

۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

برنامه های تازه از شبکه Gem Music



تلویزیون Gem Music برنامه های جدید در دست تهیه خود و ساعات پخش آن را اعلام کرد .. بر همین اساس با برنامه club gem هر پنجشنبه از ساعت 10 تا 12 شب میتوانید در منزل خودتان پارتی کنید و از موزیکهای داغ این برنامه لذت ببرید.

همچنین در برنامه ای با نام baila شما به موسیقی آمریکای لاتین با ویدیوهای داغ هر شنبه ساعت 18:00 تکرار یک شنبه ها ساعت 00:00 - 06:00 و 12:00 به وقت ایران در جم موزیک توجه فرمایید.

برترین های موزیک فرانسه را در برنامه فرنچ الیت هر یک شنبه ساعت 18:00 و تکرار آن روز دوشنبه ساعت 00:00 - 06:00 و 12:00 به وقت ایران ملاحظه نمایید.

اگر مشتاق موزیک و ویدیوهای حرفه ای کلاسیک هستید موزیک های کلاسیک هرسه شنبه ساعت 18:00 به وقت ایران و موزیک ویدیوهای زیبای یونانی در برنامه آپولونیا را هر یک شنبه ساعت 18:00به وقت ایران نظاره گر باشید...کلا این شبکه قصد دارد با برنامه های حرفه ای و طبقه بندی شده موزیک جای ویژه ای بین ایرانیان و خیل عظیم بینندگان بین المللی باز کند.

BAILA , GREEK , LATINO , SPANISH , FRENCH , ARABIC , TURKISH , WORLD OF PERSIA , HITS , INTERNATIONAL , TOP 10 , TOP 20 و..... از دیگر برنامه های حرفه ای خواهد بود که شما عزیزان در شبکه gem music نظاره گر خواهید بود.

جم موزیک شبکه ای جدید از جم گروپ از هم اکنون در هات برد ۸ ، فرکانس ۱۰۷۲۳،سیمبل ریت ۲۹۹۰۰، پلاریزیشن افقی در دسترس شما عزیزان می باشد

۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

ازدواج بحث برانگیز ابرو گوندش خواننده ترک با یک پسر ایرانی



18527858127148572765.jpg


آقا داماد : رضا ضراب

عروس خانوم: ابرو گوندش


به همین راحتی ابرو عروس ایرانیها شد


موضوع از آنجایی آغاز شد كه mega magazine

کانالهای تركیه چند وقت پیش ، قبل از این ماجرا ها از رضا ضراب و ابرو گوندش تصاویری پخش كرد كه تاریخ آن بر میگردد به حدودا 3 ماه پیش كه اصلا توجهی به آن نشد ! كانال استار كه با صراحت كامل و زیر نویس زرد رنگ رضا ضراب را تاجر ایرانی خطاب كرد نیز در مورد ارتباط دوستانه او با ابرو پرداخت . نكته حائز اهمیت این است كه تا به حال دیده نشده رضا ضراب بصورت مجزا با خبرنگاران صحبتی كند و در مورد درستی یا نادرستی این خبر ها نیز مطلبی را عنوان كند اما چیزی كه به خوبی مشخص است اینست كه این دو بارها و بارها با یكدیگر در مراسم های رسمی و غیر رسمی همراه یكدیگر بوده اند . بعد از شنیده شدن خبر اینکه امراه از یک دختر ایرانی به نام شادی سهند خوشش آمده و میخواهد با او ازدواج کند ایبار ابرو دیگر رسما با یک پسر ایرانی ازدواج کرد و مراسم عقد کنان بصورت علنی به دور از چشم رسانه ها برگزار کرد و تمام خوانندگان را دعوت کرد .

بعد از چند وقت دوباره طبق خبری که چند شب پیش در برنامه mega magazin از کانال star

پخش شد ، عنوان شد که رضا ضراب همان آقایی است که نامش جدیدا با ابرو گوندش گفته می شود كه دوست ایرانی ابرو گوندش است که با وی ازدواج کرده است .


37681228869980553266.jpg



ابرو گوندش که بالاخره در سال 2010 با دوست پسر ایرانی اش که از سال 2009 با او آشنا شده بود یعنی رضا ضراب، تاجر ثروتمند تبریزی مقیم استانبول ازدواج کرد. این ازدواج طی یک مراسم پنهانی و تنها با حضور نزدیکان در استانبول صورت گرفت . ابرو گوندش در این مدت طولانی که با رضا ضراب بود بالاخره اعتراف کرد و خبر ازدواجش با رضا ضراب را شرح داد و گفت من با رضا ضراب یک ساله که هستم و همچنین در بین خانواده مان به رسمیت ازدواج کردیم و از کسانی که در کنار ما بودند تشکر میکنم . طبق گفته های ابرو او هفته ی پیش بصورت علنی عقد کرده و در روز کنسرتش این خبر را به خبرنگاران اعلام کرده و گفته شاهدین ازدواجشان خانواده شان بوده اند .

در خبر آمده كه ابرو در خانه و تنها با تعداد 6 نفر از آشنایان نزدیك ازدواج كرد . ابرو به جای لباس عروس یك لباس سفید رو ترجیح داده بود و آخر هفته 3 روز با رضا به تعطیلات خواهد رفت. ابرو سومین بار ازدواج میكنه اولین ازدواج در سن 16 سالگی بوده بعد دومین بار با وكیل ازدواج كرد واین برای سومین بار است كه ازدواج میكند و به همین راحتی ابرو عروس ایرانیها شد.


حالا كل این مسائل یك طرف ، بحث های پیرامون رضا ضراب از طرف دیگر توجه مردم علی الخصوص ایران را به خود توجه كرده است و در آینده پس از انتشار این خبر ها نیز بیشتر به خود جلب خواهد كرد . آنهم اینست كه مردم تركیه به رضا ضراب حساسیت زیادی پیدا كرده اند و به دلیل اهمیت موضوع و ازدواج یك پسر ایرانی با ابرو ، نیز مردم تركیه به نوعی نسبت به این عمل واكنش نشان داده و به اصطلاح حسودی می كنند به این صورت كه آنها معتقدند كه رضا ضراب ایرانی نیست بلكه به عقیده آنها رضا ضراب اذربایجانی هست و دلیل آن را مشهور بودن رضا ضراب در باكو و تهیه شعرهای آلبوم جدید گونل (گونل كه اصالتا آذربایجانی است) می دانند


رضا ضراب ایرانی و متولد تبریز است و آقا رضا متولد سال 1362 است و هم اكنون 27 سال دارد و در زمان جنگ خانواده ضراب به دوبی رفته و رضا پسر کوچک خانواده در ترکیه مانده و آنجا به فعالیت می پردازد كه پس از چند سال پدر رضا ضراب پس از بازگشت به ایران نیز کارخانه فولاد سازی تاسیس میكند . این كارخانه هم اكنون به نام حسین ضراب ، پدر رضا ضراب است و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد . مدیر عامل این كارخانه حسین ضراب و رئیس هیئت مدیره كارخانه نیر رضا ضراب است . آگهی تاسیس کارخانه كلا بنام خانواده ضراب می باشد . خانواده رضا ضراب یك خانواده كاملا مذهبی و مومن هستند و كل اعضای خانواده پیرامون شغل تجارت كم و بیش فعالیت داشته اند كه از جمله فعالیت های پدر رضا ضراب را میتوان : شركت بین المللی واردات و صادرات ، كشتیرانی (در استانبول تركیه) ، کارخانه فولاد سازی (در تیکمه داش آذربایجان شرقی) ، صرافی (در دبی) و خلاصه تجارت بین كشور ایران با كشورهای همسایه دانست كه همین امر باعث می شود كه از رضا ضراب هم یك تاجر ساخته شود . لازم به ذكر است كه خود رضا ضراب هم اكنون ، یک شرکت تجاری بزرگ با عنوان کارخانه کشتی سازی رویال در استانبول ترکیه دارد كه در اصل متعلق به پدرش است و چند سالی است که در ترکیه و در استانبول زندگی میكند به عنوان تاجر ایرانی در تركیه فعالیت می كند .

پدر رضا ضراب كه پدر یك خانواده اصیل ایرانی است ، به نوعی ازدواج پسرش با ابرو را مناسب نمیدید و به دلیل مسائل عرفی ابرو را عروس مناسبی برای خانواده نمی دانست اما مادر رضا ضراب در تماس تلفنی با ابرو رضایت خودش را اعلام كرد و برای ابرو و پسرش آرزوی خوشبختی كرد و به دنبال آن پدر رضا ضراب هم موافت خود را اعلام كرد و بدین ترتیب در مراسم عقد ابرو و پسرشان شركت كردند . در این بین سیبل جان هم ازدواج ابرو را با رضا ضراب تبریك گفت و برای ابرو آروزوی بچه دار شدن كرد و به او هدایایی هم داد ! ابرو و رضا در خانه ای که در Kemerburgaz

قرار دارد قرار است با هم زندگی کنند كه این خانه را هر ماه 10

bin TL اجاره کردند و همچنین یک سری تغییرات در خانه داده شد كه 100 bin TL

بابت این تغییرات خرج شده است.

طبق تحقیقاتی كه انجام شد این اطمینان حاصل گردید كه شعرهای آلبوم جدید گونل را همین رضا ضراب ایرانی ساخته است اما ساخت آهنگهای گونل و یا شعرهای آلبوم جدید او دلیل بر این نمیشود که وی ایرانی نیست و آذربایجانی است . البته مسائل حاشیه ای زیادی هم در مورد رضا ضراب به وجود امده كه رضا ضراب از 17 سالگی با گونل دوست بوده كه صحت آن را تایید نمیكنیم به این دلیل كه با این احتساب یعنی گونل 13 ساله بوده كه با رضا ضراب دوست بوده كه از نظر ما توجیه منطقی ندارد . در تحلیل های خود سایتهای مختلف تركیه آمده است كه رضا ضراب ایرانی است . اما برای علاقه مندان به ابرو شاید جالب باشه كه چرا خود رضا ضراب صراحتا اعلام نمیكنه اهل كجاست ؟!! چرا نمیگه كه ایرانیه تا ایرانیها هم در خوشحالی اون سهیم باشند ؟!! علت اصلی كه رضا خودش را از خبرنگارها مخفی میكنه اینه كه بخاطر اینکه مشکلی برایش در ایران بوجود نیاد خودش را از خبرنگاران و دوربین های خبری دور می كند .

در جدیدترین گزارش mega magzin آمده است که ابرو در ایران طرفدارهای زیادی دارد و رضا هم یکی از طرفدارهای ایرانی ابرو بوده است ، بنظر میرسد این عامل باعث شده كه مدیر سایت فارسی ابروگوندش از وی دلخور گردد . آقای علی علیپور كه یكی از همكاران ماست و مدیریت سایت فارسی ابرو گوندش را در ایران بر عهده دارد و تا كنون فعالیت های موثری برای وی در ایران انجام داده است و نیز بارها و بارها با ابرو گوندش ملاقات حضوری داشته است و با وی گفتگو هایی داشته و عكس شخصی هم داشته است نیز بنظر میرسد از ابرو گوندش دلخور گردیده است .

علی علیپور كه زحمات زیادی برای ابرو كشیده است بار پیش به دلیل برخی مسائل كه نیاز به بازگو كردن نیست نیز از زمان ازدواج ابرو گوندش با عثمان تاركر نیز شدیدا از وی انتقاد كرده و عنوان كرده بود كه دیگر برای وی فعالیت انجام نخواهد داد و ناراحتی خود را در قالب نامه به صدف ، منیجر و یا همان مدیر برنامه های ابرو فرستاده بود و ابروگوندش رسما بابت دلخوری پیش آمده عذرخواهی كرده بود و نامه ای را با دست خط خود برای علی علیپور فرستاد و به نوعی این دلخوری را از بین برد . باید دید اینبار چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

۱۳۸۹ تیر ۱۱, جمعه

آپدیت جدید شبکه های پارسی زبان


دوستان گرامی دیروز به دلیل اشکال در سیتمهای انتشار بلاگر بلاگفا و میهن بلاگ امکان آپدیت پیامها برای اینجانب وجود نداشت....به هر حال با کمی تاخیر برخی از اخبار را منتشر خواهم کرد.:

1.تلویزیون Gem Music از مجموعه گروهی شبکه های Gem Group رسما و مستقل از شبکه فعلی gem classic طبق قول و دقیقا راس زمان تعیین شده روی ایر رفت.
بزودی شبکه جدید gem Cartoon از این مجموعه نیز افتتاح خواهد شد.. پس به جرات میتوان این شبکه تلویزیونی را خوش قولترین شبکه های فارسی زبان دانست.

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی