اخبار فوری

۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

اخبار تازه سال نو


در خبرهای گذشته اعلام کردیم شبکه iran tv market  روی دو فرکانس از هاتبرد روی ایر رفته بود. یکی از این فرکانسها 11411 بود که هم اکنون به جای پخش این شبکه تله شاپینگ لوگوی تلویزیون پرشین PITV  به صورت تست کارت روی ایر رفته است.
*******

تلویزیون دیگری از طرف گروهی از طرفداران جنبش سبز ایران جنبشی که پس ازانتخابات 88 ریاست جمهوری ایران بوجود آمد و کم کم رنگ اپوزیسیون داخل کشور را به خود گرفت در ماهواره نایلست روی ایر رفت. این شبکه که کلمه نام دارد هم اکنون مراحل تست فنی خود را میگذراند و پس از شبکه رسا دومین شبکه این جنبش مردمی به حساب میرود.
نایلست
11317
هوریزنتال
27500
********

شبکه Time mix شعبه دیگری از شبکه time movie روی نایلست و همان فرکانس شبکه یاد شده روی ایر رفت.. قرار است برنامه های این شبکه سریالهای تلویزیونی بین المللی و برنامه های تلویزیونی جهانی را در بر گیرد.
نایلست
10872
هوریزنتال
27500

۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه


شبکه تازه ای با نام Time Movies روی ماهواره نایلست روی ایر رفت. این شبکه که شعبه جدید تلویزیون Top movies (همان شبکه ای که یکسره به پخش فیلمهای ترسناک میپردازد) میباشد به پخش تمامی ژانرهای فیلمهای هالیوودی از رومانس و تاریخی گرفته تا ترسناک و اکشن به زبان اصلی و با زیرنویس عربی خواهد پرداخت.
نایلست
10723
هوریزنتال
27500
*******

دو  شبکه پخش موزیک حرفه ای روی ماهواره هاتبرد روی ایر رفتند.این دو شبکه که اولی POLO TV نام دارد به پخش موسیقی روز لهستان و اروپا و دیگری با نام شناخته شده VIRGIN Radio tv|که  زیر مجموعه کمپانی بزرگ پخش موسیقی بین المللی VIRGINمیباشد و موزیک ویدیوهای حرفه ای و به روز دنیا بخصوص سبک راک را پخش میکند.
هاتبرد
11541
ورتیکال
22000
***************

شبکه IFILM شبکه ای که حکومت اسلامی ایران برای مقابله با شبکه های خارجی افتتاح کرده بود و به زبان عربی سریال و فیلمهای ایرانی را دوبله و پخش میکند تراک صدای فارسی خود را هم برای بینندگان فارسی زبان اضافه کرد که اگرچه این سریالها میان عرب زبانان طرفدار ندارد ولی لااقل بینندگان داخلی را در نبود شبکه و برنامه هایی جذاب بتواند به پای تلویزیونها بنشاند. این شبکه ظاهرا قرار است بزودی به مجموعه پخش دیجیتال داخل کشور نیز اضافه شود.

۱۳۹۰ اردیبهشت ۴, یکشنبه

آپدیت هفته اول اردیبهشت

با درود .... تلویزیون فارسی فیس لوگوی خود را به Persian Star2 تغییر داد. ظاهرا این شبکه زیر مجموعه شبکه های قارچی mohajer لندن شده است.همچنین شبکه iran pstv لوگوی خود را به persian star1 تغییر نام داد.
 
تلویزیون physique tv روی ماهواره هاتبرد نیز روی ایر رفت. این شبکه به ورزش بدنسازی فیتنس و رشته های وابسته به زبانهای مختلف از جمله زبان پارسی میپردازد.
هاتبرد
11541
ورتیکال
22000
*******

شبکه ایران تله مارکت iran ATV2 روی فرکانسی جدید از هاتبرد روی ایر رفت. این شبکه نیز یکی دیگر از شبکه های مجموعه هجو و قارچی مهاجر لندن میباشد.
هاتبرد
11317
ورتیکال
27500
-----
11411
هوریزنتال
27500
******

 و در آخر تلویزیون fox movies عربی روی فرکانسی تازه از نایلست روی ایر رفت.
نایلست
11296
هوریزنتال
27500

۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

اخبار تازه سال نو

با درود و تبریک مجدد نوروزی آغاز سال 1390 خدمت شما همراهان و عزیزان مجله اخبار رسانه براوو! پارسی. در چند روزاول سال که مجله براوو آپدیت نشده بود اخبار خاصی نبود به جز چند خبر کوتاه .

در ابتدا به اجبار با اخبار تلخ  درگذشت طراح و دوزنده به نام ایرانی بیژن پاکزاد در سن 68 سالگی در اثر سکته مغزی اخبار خود را آغاز میکنیم. وی یکی از وطن پرست ترین ایرانیان خارج نشین بود که حتی موقعیت مالی و جایگاه برجسته وی در سطح جهانی بیژن را از میهن پرستی و آزادیخواهی وی کم نکرد.... درگذشت این هنرمند نامی ایران زمین را به تمامی ایرانیان میهن پرست و آزاد اندیش تسلیت عرض مینمایییم.
نام و یادش برای همیشه گرامی باد.


تلویزیون فارسی 1 فرکانس جدیدی را برای پخش خود در ماهواره یوتلست اعلام کرد و طی اطلاعیه ای اعلام کرد که فرکانسهای 10721 از اول اردیبهشت و فرکانس 10762 از 12 فروردین دیگر قابل دریافت نبوده و تنها دریافت این شبکه از فرکانس جدید قابل دریافت میباشد. ولی به دلیل ضعیف بودن فرکانس جدید اعلام شده در مناطق شرق و شمال شرق ایران و همچنین مناطقی از افغانستان مدیریت شبکه اعلام نمود که فرکانس قبلی یعنی 10721 هم زمان با فرکانس جدید تا اطلاع بعدی و پیدا کردن فرکانسی بدون ایراد پخش برنامه های فارسی1 را ادامه میدهد. فرکانس جدید فارسی1 از قرار زیر میباشد.
یوتلست دبلیو3
10928
ورتیکال
27500
همچنین شبکه فارسی1 فرکانس دیگری را به عنوان تست برای شبکه خود انتخاب کرده است. لطفا پس از تست این فرکانس از طریق ایمیل یا صفحه فیس بوک این شبکه را مطلع سازید.
یوتلست دبلیو3
10722
V
27500 
********

جهت اطلاع دوستانی که در ماهواره بدر یا همان عربست برنامه های صدای آمریکا را دریافت میکنند به دلیل اشکالات قطع و وصل این شبکه در فرکانس فبلی و در صورت عدم دریافت میتوانید صدای آمکریکای پارسی را روی فرکانس 11012 یا سیمبل ریت 27500 دریافت کنید.
********

تلویزیون بی بی سی فارسی روی فرکانسی جدی روی هاتبرد روی ایر رفت. چندی پیش به دلیل پارازیت روی فرکانس 12245 این شبکه تنها به صورت صوتی روی این فرکانس قابل دریافت بود.
هاتبرد
11585
ورتیکال
27500
*******
تلویزیون AFN یا تصویر ایران تراک دوم صدای شبکه خود را فعال کرد . در همین راستا شما با فشردن دکمه AUDIO رسیور خود در روی این شبکه میتوانید پش از انتخاب تراک2 به شبکه رادیویی AFN گوش فرا دهید. این شبکه رادیویی به صورت درخواستی و با آرسیوی قوی موزیکهای جدید و قریمی ایرانی را به علاقمندان ارائه میدهد.

و در آخر اینکه صفحه ما در فیس بوک افتتاح شد. شما میتوانید با سرچ نام  persian bravo news mag ما را یه لیست علاقه مندیهایتان اضافه و اخبار را از آن طریق نیز پیگیری نمایید. لازم به ذکر است که صفحه ما در فیس بوک مراحا ابتدایی خود را میگذارند و بزودی با شکل و فرمی جدید اخبار را حتی سریعتر از بلاگها به اطلاع شما میرساند.

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی