اخبار فوری

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

اطلاعیه تلویزیون من وتو - تلویزیون کلمه

من و تو 1 با ساعت پخش بیشتر بر روی دو ماهواره

بنا به خواست بسیاری از بینندگان برنامه های تلویزیونی شبکه های من و تو 1 و 2 از اول ماه ژوئن پخش برنامه های این دو شبکه تنها از کانال من و تو 1 و بر روی دو ماهواره یوتلست و هاتبرد انجام خواهد شد.

از این تاریخ به بعد شما میتوانید تمام برنامه های مورد علاقه تان را در این دو شبکه از طریق شبکه تلویزیونی من و تو 1 تماشا کنید.

این تغییر به خاطر ایجاد تسهیل و امکان پخش وسیع تر برای استفاده از برنامه های این شبکه تلویزیونی است.
****************
شبکه تلویزیونی کلمه فارسی به صورت تست کارت روی ماهواره هاتبرد روی ایر رفت. هنوز از خط مشی این شبکه اطلاعی نیست ولی کارشناسان به دلیل شباهت نام کلمه به وبسایت و گروه نزدیک به جنبش سبز این شبکه را به جنبش سبز و رهبران این جنبش نسبت میدهند. حال تاافتتاح شبکه باید منتظر ماند و خط مشی این شبکه را بررسی نماییم.
هاتبرد
11642
هوریزنتال
27500

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی