اخبار فوری

۱۳۸۶ فروردین ۱۲, یکشنبه

nowrooz update

با تبریک سال نو خورشیدی به صورت خلاصه چند خبر را به اطلاع شما میرسانم

...


شبکه جدیدی از گروه کانالهای ملودی روی نایلست اضافه شد.این کانال که ملودی تیونز نام داره به پخش ویدیو های بین المللی البته غیر از عربی اختصاص داره.قبلا سه کانال از این مجموعه یعنی ملودی هیتز...ملودی عربیا و ملودی افلام در این ماهواره در حال پخش می بود.فرکانس این کانال در نایلست به شرح زیر است
Sat: AtlanticBird4 (Nilesat)
Freq:10796
SR:27500
POL: Ver
FEC:3/4

همچنین 2 کانال از مجموعه بزرگ و قوی دیسکاوری بر روی ترک ست سی به صورت آزاد در حال پخش میباشد.این کانالها دیسکاوری ساینس و دیسکاوری سویزیلیشن میباشد.

Satellite: Turksat 1 c
freq:11977
SR:05700
Pol:Hor
FEC: 5/6
و اما پکیج قوی شوتایم عرب بر روی نایلست...
: معروفترین پکیج عربها که رقابتی اساسی به پکیج اوربیت داره! در ابتدای ماه اپریل این پکیج کاملا متحول خواهد شد! و اکثر کانالهای این پکیج اسمشون عوض خواهد شد و به صورت خیلی حرفه ای تر برنامه های خودشون رو ادامه خواهند داد. این تغییرات باعث افزایش یا کاهش قیمتهای کارتهای این پکیج نمیشه اما هنوز این پکیج یکی از گرون ترین کارتهای موجود در خاور میانه رو دارا هست.کانالهای جدید هر کدوم یکی از ۴ اسم SHOWCINEMAو HOWMOVIES, SHOWSPORTS and SHOWSERIES رو خواهند داشت. ۶ کانال SHOWCINEMA جایگزین کانالهای HOME CINEMA خواهد شد که اعلام شده فیلمهای بهتری از کمپانی های aramount, Dreamworks, Sony Columbia, Universal, Disney پخش خواهد کرد.
















اعلام شده که این پکیج در قسمت سریالهای بهترین سریالهای موجود در دینا که جایزه های متعددی هم گرفته برای اولین بار در منطقه خاورمیانه پخش خواهد کرد! در مورد ورزش هم همون طور که گفتم از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۰ حق پخش لیگ برتر انگلیس رو گرفته که حدود ۳۸۰ مسابقه رو پوشش خواهد داد.


حالا باید دید با ابن تحول اساسی شوتایم در ۱ روز اینده پکیج معروف اوربیت برای مقابله چه حرکاتی رو شروع خواهد کرد برای جذب بینندگان و مشتریان جدیدش!
۵ کانال SHOWMOVIES جایگزین کانالهای The Movie Channel و MovieTime خواهد شد. این ۵ کانال به نامهای SHOWMOVIES 1, SHOWMOVIES 2, SHOWMOVIES ACTION, SHOWMOVIES COMEDY خواهند بود ۳ کانال SHOWSPORTS که جایگزین کانالهای Sportsnet channels خواهد شد. این ۳ کانال عبارتند از SHOWSPORTS 1, SHOWSPORTS 2 و SHOWSPORTS 3 که اعلام شده در سال ۲۰۰۷ حق پخش اختصاصی لیگ برتر انگلیس رو خواهند داشت ۶ کانال SHOWSERIES جایگزین کانالهای TV Land, Style UK, Paramount Comedy and Al Shasha خواهند شد. این ۶ کانال به نامهای SHOWSERIES 1 and SHOWSERIES 1 EXTRA ( در به پخش سریالهای جنایی و حادثه ای میپردازه) SHOWSERIES 2 ( به پخش سریالهای درام خواهد پرداخت) SHOWSHASHA( کاملا عربی خواهد بود و فیلمهای عربی و سریالهای عربی و مسابقات رو پخش خواهد کرد) SHOWCOMEDY ( هم به پخش سریالهای کمدی خواهد پرداخت) و SHOWKIDS ( که پخش سریالهای کارتونی خواهد پرداخت).





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی