اخبار فوری

۱۳۸۶ تیر ۸, جمعه

مرگ مهستی و جنجال رسانه ای


امروز روز وداع با مهستی هنرمند شهر ترانه هاست.هنرمندی شاید تا سالیان سال جایگزینی نداشته باشد.مطمئنا خاکسپاری چنین خواننده ای حساسیت خاصی را میطلبد ولی حیف و صد حیف که ما ایرانیان در همه حال فکر سود شخصی و بالابردن نام خود هستیم.

پس از فوت مهستی سحر دختر این هنرمند از تمام تلویزیون های نامی لس آنجلس درخواست همکاری کرد تا مراسمی مناسب با شان مهستی برگزار شود.این تماس با طپش (امیرقاسمی) هم انجام شد ولی وی و شریک کلاه بردار وی مسعود جمالی از آنجا که همیشه به دنبال بزرگ کردن نام بی نام خود هستند به سحر گفتند تا تمامی مراسم از جمله پخش مستقیم این مراسم را خود به تنهایی به عهده خواهند گرفت و در صورتی که بقیه رسانه ها درخواست پخش این مراسم را داشته باشند مبلغی به عنوان رایت پخش این مراسم!!!!پرداخت و حتی پس از پخش لوگوی شبکه طپش زیر صفحه دیگر شبکه ها باشد.

این موضوع یعنی استفاده تبلیغاتی از مرگ یک خواننده شهیر و سو استفاده از اطمینان خانواده آن هنرمند..چرا که یک هنرمند متعلق به تمامی ملت میباشد.

همانطور که گفته شد سحر با بیشتر رسانه ها از جمله حمید شبخیز نیز تماس گرفته بود.حمید شب خیز در روز اول فوت مهستی به سحر و بینندگان خود اعلام کرد تا پخش مستقیم این مراسم را با هزینه خود به عهده خواهد گرفت...البته بدون تبلیغات شخصی ..لوگوی تلویزیون ....و مسایل تبلیغاتی.ولی امیر قاسمی با تماسهایی با سحر و خانواده مهستی آنانرا مجاب کرد تا دست هر تی وی دیگر را از این برنامه برداشته و تنها این کار خیر!!! را به تلویزیون کمی حرفه ای طپش بسپارند.

این درگیری تا جایی ادامه داشت که به توهین به تلویزیون ایران منجر شد و امیر قاسمی پس از نام بردن از تمامی تلویزیونها اعلام کرد به تلویزیون درپیت! هم اجازه میدم با نام طپش این مراسم را پخش کند.

به هر حال شب خیز دیشب اعلام کرد که طبق قولی که به سحر و طرفداران مهستی داده بود تا ساعت 8 بعد از ظهر به وقت لس آنجلس فرصت دارد تا قرارداد کامیون ویژه پخش مستقیم را با هزینه ای بالغ بر 11000 دلار بپردازد ولی از پشت دوربین به خانواده مهستی اعلام کرد که پس از اینکار تمام تلویزیون ها حق پخش این مراسم را خواهد داشت ولی بدون آرم و تبلیغات هیچ شبکه ای.....

بله روزگار غریبی است نازنین.....وقتی هنوز گرگهایی هستند که حتی در برنامه هایی احساسی اینچنین پی سو استفاده از احساسات میلونها انسان میباشند.

به هر حال روح مهستی شاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی