اخبار فوری

۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

تله تان یا help us


در میان آشفته بازار شبکه های فارسی زبان خارج از کشور بخصوص در آمریکا وضع بد مالی هم مزید بر علت شده است.در این میان تلویزیون تپش و تلویزیون ایران جزو قویترین رسانه هایی بودند که مجبور به جمع آوری کمکهای مالی از طریق تلویزیون (تله تان) شدند.اولین شبکه هایی که به آگهی این موضوع پرداختند مجموعه تلویزیونهای ایران پن و لایو بودند که قرار است در روزهای ۲۱-۲۲-۲۳و ۲۴ آبانماه به مدت ۷۲ ساعت تمام به جمع آوری کمکهای مالی و جذب آگهی بپردازند.
ولی ظاهرا این موضوع به مزاق بسیاری از رسانه داران خوش نیامده است.چرا که معمولا حمید شبخیز و یارانش موفقترین برنامه های جمع آوری کمک در سالهای اخیر را داشته اند و اینان از ترس نماندن کسی برای کمک کردن به خودشان یکباره و کرور کرور صف علم کرده اند.حتی تلویزیون ورشکسته تپش نیز که بر خلاف عقده و خطمشی خود مجبور به تله تان..ببخشید به قول آگهی های این شبکه HELP US PLEASE کرده تصمیم گرفته تا قبل از تله تان تلویزیون ایران به انجام این برنامه بپردازد.دیگر از تبلیغهای منفی علیه گروه تلویزیون ایران که نگو!! کار به جایی رسیده که پرویز کاردان هنرمند باسابقه که از بیکاری در این شبکه از دست رفته مشغول به کار شده دست روی ملک و املاک شخصی شبخیز گذاشته و در جلوی دوربین از قیمت ملک خانوادگی مدیر تلویزیون ایران و ماشینهایش!!! سخن میگوید.
کار تا جایی بالا گرفت که نادر رفیعی دوست دیرینه شبخیز که وی نقش عمده ای در بوجود آمدن تلویزیون24 ساعته امید ایران با زیر پروبال گرفتن رفیعی داشت و حتی نادر رفیعی مانند علیرضا امیر قاسمی مدتی به عنوان کارمند شبخیز فعالیت میکرد را بر آن داشت تا در برنامه ای با حضور مهناز پاکروان (که ایشان هم کار خود را با تلویزیون ایران آغاز کردند) شروع به انتقادهای تند از شبخیز کند و اعلام کند من از تپش حمایت میکنم ولی گروه تلویزیونهای ایران نیازی به تله تان ندارد و شبخیز به دلیل طمع!!! به این برنامه روی آورده است.
خلاصه که آشفته بازاریست این شبکه های فارسی مقیم آمریکا.چه دوستانی که به راحتی نقش دشمن بازی میکنند و چه دشمنانی که در لباس دوست.......
به هرحال بینندگان فهیم و علاقمند خود میدانند که کدام شبکه را از روی علاقه و صداقت مورد لطف و عنایت قرار دهند.پس بهتر است مانند برخی سیاستمداران روی کار مردم را احمق فرض نکنیم.
تله تان تپش نیز این جمعه شنبه و یکشنبه با برنامه های به قول مدیریت زنده شاد و جالب با فروش محصولات و ....... همراه خواهد بود. به قول امیر قاسمی نگوییم تله تان بگوییم جون من مرگ من توروخدا:HELP US PLEASE GOD BLESS u!

۱ نظر:

  1. امیدوارم که شبخیز با اون شبکه های بی سر و ته اش محو و نابود بشن . اخه سه تا شبکه ی شبخیر همشون رو بذاری رو هم یه برنامه ی درست و حسابی دارن؟ همش یه تلفن یه مجری . و تمام بیننده ها هم اولین حرفشون اینه " از برنامه ی خوبتون تشکر میکنم " باز لا اقل طپش چند ا برنامه ی رو به راه داره که بشه بهشون اشاره کرد مثل هالیوود ریپورتر و چند تای دیگه.

    پاسخحذف

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی