اخبار فوری

۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

آپدیت هفتگی




تلویزیون اندیشه مجددا روی ماهواره هاتبرد و فرکانس قبلی روی ایر رفت...این شبکه در آستانه 22 بهمن و راهپیمایی مخالفان حکومت فعلی ایران از روی ماهواره و با کمک امواج مزاحم برداشته شده بود.
هاتبرد
10723
هوریزنتال
29900
آپدیت یکشنبه 2 اسپند ماه: داریوش زهاب برنامه ساز تلویزیون اندیشه در برنامه های ورزشی و news digest دیروز در برنامه خود اعلام کرد که به هیچ وجه پس از زدن این شبکه و بازگشت مجدد روی فرکانس قبلی خط مشی این شبکه تغییر نخواهد کرد و در راستای صلاح ملت آزادیخواه ایران ادامه مسیر خواهد داد.همچنین مدیریت شبکه تمهیدات جدیدی برای مقابله با پارازیت خواهد اندیشید که از جمله آن رفتن قریب الوقوع این شبکه روی ماهواره یوتلست دبلیو3 و تله استار12 خواهد بود.
++++

کمپانی یوتلست طبق اخطاری به جمهوری اسلامی برای ارسال پارازیت به این کشور هشدار داد تا در صورت ادامه این روند دسترسی این کشور را از تمامی ماهواره های رادیو تلویزیونی مخابراتی و .... قطع خواهد کرد.این اخطار بر اساس شکایتهای تلویزیون دویچوله آلمان رادیو فردا و آزادی - صدای آمریکا و بی بی سی صورت گرفته است.
+++++

شبکه تلویزیونی جدیدی به نام IRAN.Persian Star روی یکی از فرکانسهای هاتبرد که اخیرا تست کارت تلویزیون فارسی زبان تفریحی سرگرمی 4 را روی ایر برده بود پدیدار شد.احتمال میرود شبکه فوق تلویزیون تازه ایران مهاجر نتورک پس از دو شبکه iran mntv وiran fmtv باشد.
هاتبرد
10853
هوریزنتال
27500
++++++

سه رادیوی فارسی زبان فردا...صدای آمریکا...و پرشین رادیو روی ماهواره یوتلست دبلیو3 روی ایر رفتند.
یوتلست دبلیو3
10720
H
22000

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی