اخبار فوری

۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

2خبر تازه

 
لوگوی شبکه جدیدی با نام PLAY MOvies در ماهواره نایلست روی ایر رفت. این شبکه همانند شبکه های مشهور عربی mbc و فاکس به پخش فیلمهای بین المللی بپردازد.. لازم به ذکر است که شبکه مشابه play با نام time movies هم اکنون از پخش فیلمهای بین المللی و هالیوودی دست کشیده و به پخش فیلمهای عربی روی آورده است.این شبکه حدود یک ماه دیگر برنامه های خود را آغاز میکند.
نایلست
11393
ورتیکال
27500
***********
 
اداره ارتباطات انگلستان (آفکام) تمامی فعالیتهای رسانه ای شبکه "پرس تی وی " که یک کانال ماهواره ای متعلق به جمهوری اسلامی است و برنامه های خود را به زبان انگلیسی تهیه و پخش می کند را، در این کشور ممنوع کرد.

وب سایت خبری این شبکه با تائید خبر فوق در قالب گزارشی انتقادی از ممنوعیت کلیه فعالیتهای رسانه ای این شبکه در بریتانیا خبر داده و اعلام کرده که نه تنها فعالیت این رسانه در خاک بریتانیا ممنوع شده بلکه اداره ارتباطات انگلستان تصميم گرفته است که شبکه ايراني پرس تي‌وي را از سرويس پخش ماهواره "اسکاي" حذف کند.

این وب سایت در ادامه مطلب خود مدعی شده است که« اين تصميم که نقض قوانين رسانه‌هاي انگليس به شمار مي‌رود، تحت فشار بعضي از اعضاي خانواده سلطنتي انگليس و دولت اين کشور روي سازمان "آفکام "انجام گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی