اخبار فوری

۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

درد دلی با خوانندگان


دوستان من....شاید از خودتون بپرسید که حضور کم رنگ من در اینترنت و آپدیتهای دیرهنگام من نشونه چیست؟؟ راستش اینروزهای خاکستری واقعا از دل و دماغ افتادم .... یه زمانی با عشق میومدم و بلاگ و فرکانسها رو آپدیت میکردم ولی راستشو بخواین یه جورایی به پوچی رسیدم....شایدم یه عده ای که خودشون میدونن از حرفای من خوشحال بشن ولی واقعا نمیدونم دیگه چه چیز دیگه ای باید گفت....
ماهی یکبار فیل ترررررر شدن.... اجبار به خودسانسوری .... وجود انسانهای نفاق انگیز که اگه هر عقیده ای داشته باشی مخالف تو میخوان حرف بزنن ... پارازیت ... و باور کنید که بعضی وقتا دلم میخواد فریاد بزنم و فریادمو همه انسانهایی که تو نت هستن صدامو بشنون ولی!!!
داشتم کامنتهای وبلاگ دوست ندیده ولی مهربانم سهند را میخوندم...نظراتی پر از نفرت... پر از سیاهی که هر کس با گذاشتن دستهای خود در گوش خود حاضر نیست حرف دیگری را بشنوه.... وجود برخی انسانهایی که از ریاکاری لذت میبرن! از حذف از نابودی مخالف خودشون.... اگه چیزی بده واقعا سر تا پاش سیاهیه.... آدمایی رو دیدم که تو جامعه ما کم نیستن .... یه سری آدمهایی که فرهنگ توی زندگیشون معنی نمیده .... نون رو به نرخ روز میخورن و ......دروغ و دروغ و دروغ!
بعضی وقتا فکر میکنم چه فرقی میکنه فلان کانال رو چه فرکانسی اومده یا فلان کانالی برای ما ایرانیای سراپا اشکال به زبان فارسی برنامه پخش میکنه؟ ما همون آدمایی هستیم که فقط ظاهرا میخوایم ادای آدمای متمدن رو در بیتریم که چی بگیم ما ایرانیا هم مثلا یورونیوز و ویوای فارسی داریم؟؟؟ خوب اصلمون و بطنمون چی شد؟؟؟ 
ظاهرمون و ظاهرا بروز کردیم حتی اوناییمون که یه خورده همچین از وضع فعلی بدمونم نمیاد ... ولی شدیم یه سری آدمای خرافاتی و دروغگو.... آدمایی که چه مخالف باشیم و چه موافق پای سودمون و حرفمون که میاد حاضریم افراد رو تا مرز نابودی بکشونیم.... آره عزیزان این ما هستیم...من ! تو ! شما ! و ایشان...
اونایی که چه تو ایران باشیم و چه بیرون فرق نمیکنه .... اگه از صورت مثلا شبخیز خوشمون نیایم میایم و خواهر و مادرشو جلوی دوربین میکشونیم جلو روش و اگه فقط ظاهر یکی دیگه رو پسندیدیم دیگه کار نداریم این یار کیه چیکارس؟؟؟؟
شما فکر میکنین گزارش فیلترینگ بلاگهای من و شما رو کسی غیر از هم وطن خودمون میده...؟
خلاصه واقعا نیاز به درد دل داشتم امیدوارم به زودی زود حالم طوری بشه که بتونم کار رو ادامه بدم ولی تا اون موقع بدرود!............
  • با درود فراوان
  • بهترین آرزوها
  • زنده باد ایران
  • مستر دیش

۲ نظر:

  1. شما خسنه و دلگیر نشو!
    باید امیدوار باشی
    یه چند روزی استراحت کن وبعدش ادامه بده.
    من یکی هر روز به وبلاگت سر می زنم.

    پاسخحذف
  2. آدرس اصلی ISN

    www.iransatnews.com

    از این لحظه در سراسر جهان و با ضد فیلتر از سراسر ایران می توانید ISN را ببینید.با سپاس

    لطفا اعلام کنید

    پاسخحذف

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی