اخبار فوری

۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

برنامه های تازه از شبکه Gem Music



تلویزیون Gem Music برنامه های جدید در دست تهیه خود و ساعات پخش آن را اعلام کرد .. بر همین اساس با برنامه club gem هر پنجشنبه از ساعت 10 تا 12 شب میتوانید در منزل خودتان پارتی کنید و از موزیکهای داغ این برنامه لذت ببرید.

همچنین در برنامه ای با نام baila شما به موسیقی آمریکای لاتین با ویدیوهای داغ هر شنبه ساعت 18:00 تکرار یک شنبه ها ساعت 00:00 - 06:00 و 12:00 به وقت ایران در جم موزیک توجه فرمایید.

برترین های موزیک فرانسه را در برنامه فرنچ الیت هر یک شنبه ساعت 18:00 و تکرار آن روز دوشنبه ساعت 00:00 - 06:00 و 12:00 به وقت ایران ملاحظه نمایید.

اگر مشتاق موزیک و ویدیوهای حرفه ای کلاسیک هستید موزیک های کلاسیک هرسه شنبه ساعت 18:00 به وقت ایران و موزیک ویدیوهای زیبای یونانی در برنامه آپولونیا را هر یک شنبه ساعت 18:00به وقت ایران نظاره گر باشید...کلا این شبکه قصد دارد با برنامه های حرفه ای و طبقه بندی شده موزیک جای ویژه ای بین ایرانیان و خیل عظیم بینندگان بین المللی باز کند.

BAILA , GREEK , LATINO , SPANISH , FRENCH , ARABIC , TURKISH , WORLD OF PERSIA , HITS , INTERNATIONAL , TOP 10 , TOP 20 و..... از دیگر برنامه های حرفه ای خواهد بود که شما عزیزان در شبکه gem music نظاره گر خواهید بود.

جم موزیک شبکه ای جدید از جم گروپ از هم اکنون در هات برد ۸ ، فرکانس ۱۰۷۲۳،سیمبل ریت ۲۹۹۰۰، پلاریزیشن افقی در دسترس شما عزیزان می باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی