اخبار فوری

۱۳۸۸ آذر ۱۱, چهارشنبه

پارس مجددا روي هاتبرد


تلويزيون پارس از طريق فركانس راديويي خود روي ماهواره هاتبرد روي اير رفت... اين افدام در صورتي انجام شد كه اين شبكه هم اكنون با اطلاعيه اي اعلام كرده كه ديگر روي هاتبرد روي اير نميرود و از طريق 2 ماهواره نايلست و تله استار12 برنامه هاي خود را روي اير خواهد برد.در اين ميان عاقبت شبكه خبري WIN همچنان در ابهام است.اين شبكه كه چندي پيش روي نايلست پديدار شده بود در برنامه اي با مديريت شبكه و تلويزيون پارس با قدرت اعلام كرده بود كه بر عليه پارازيتها و شركتهاي ماهواره اي كه شبكه هاي سياسي را بازيچه خود ميكنند اعلام شكايت خواهند كرد ولي چند روز بعد اين شبكه كلا از نايلست برداشته شد و تا اين زمان خبري از آن در دست نيست.
هاتبرد
11411
هوريزنتال
27500
+++
Update:اين شبكه متاسفانه در آستانه 16 آذر روز دانشجو مورد حمله امواج مزاحم از سوي ايران قرار گرفت و از روي ماهواره هاتبرد برداشته شد.

۱ نظر:

  1. *** قابل توجه کسانیکه تصویر تلویزیون پارس در هاتبرد را ندارند***

    هموطنان عزیز در بعضی از رسیور ها وقتی فرکانس 11411 را سرچ می کنیم فقط صدای تلویزیون پارس دریافت می شود.برای اینکه تلویزیون پارس را بصورت تصویری دریافت کنید لطفا مشخصات زیر را به صورت کامل وارد کنید.

    Satellite: Hotbird 9

    Freq:11411

    SR: 27500

    POL: Hor

    FEC: 5/6

    *******

    Video PID: 2104

    Audio PID: 2311

    PCR: 2311

    *** برای اینکه مشکلتان رفع شود و تلویزیون پارس را بصورت تصویری دریافت کنید باید Video PID و Audio PID و PCR را بصورت دستی وارد کنید***

    پاسخحذف

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی