اخبار فوری

۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

دو شبکه کردزبان تازه

شبکه کرد زبان جدیدی به نام kurdish broad casting channel - kbc لوگوی خود را روی ماهواره هاتبرد روی ایر برده است.این شبکه قرار است برنامه های خود را به دو زبان کردی و فارسی (نظیر کومله ) پخش کند.

هاتبرد

11200

ورتیکال

27500

همچنین شبکه کرد زبان aso sat نیز در ساعاتی برنامه های فارسی زبان نیز که عمدتا سیاسی میباشند ارائه میدهد.

هاتبرد

11604

هوریزنتال

27500

*********

و در آخر فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی به تمام شیعیان و طرفداران آن سیره تسلیت عرض میکنم.به امید اینکه هیچگاه و هیچ زمانی خونی به ناحق به زمین نریخته و حقی پایمال نشود!

۴ نظر:

  1. درود بر که همه مسائلتان سر جاش است از کیریسمس گرفته تا ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع).
    من هم این ایام را به شما به عنوان یکی از رسانه های خبری ماهواره ای تسلیت عرض می کنم.
    من بعد از دوری از این محیط از طریق مجله خبری شما در جریان اخرین خبرهای ماهواره و شبکه های خبری ماهواره ای قرار می گیرم
    امیدوارم همیشه موفق باشید..

    میلاد مدیر وبلاگ قدیمی مجله ماهواره2 (Shahabsat2.blogsky.com)

    پاسخحذف
  2. تسلیت باد این ایام سوگواری
    ماهستیم

    پاسخحذف
  3. ميلاد جان ..من فكر ميكنم وظيفه هر رسانه اي احترام به عقايد تك تك بينندگان و مخاطبان خود است...و اين موضوع هيچ ربطي به عقيده شخصي من و يا دست اندركاران هيچ رسانه اي نداره...
    اميدوارم همه ما بتونيم برخلاف شرايط موجود حدود رفتار خودمون رو بيشتر درك كنيم.
    با سپاس
    مستر ديش

    پاسخحذف

JUKE BOX

آمار بازدید

آی طنز

Pars Daily News

تعداد بازدیدکنندگان:

پست های پرطرفدار

بايگانی وبلاگ

مترجم آنلاین

چت روم اختصاصی